IT įmonės paslaugų teikimo ir palaikymo vadybos kokybės gerinimas remiantis gerąja patirtimi
Santrauka
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjami vadybos kokybę gerinantys metodai, įrankiai bei tarptautiniai standartai. Pagrindinis tikslas – pagerinti paslaugų teikimo ir palaikymo vadybos kokybę projektinėje įmonėje, remiantis gerųjų praktikų pavydžiu. Darbe pateikta projektinės įmonės analizė, apžvelgiamos naudojamos metodikos ir įrankiai. Detalizuotos egzistuojančios problemos, mažinančios paslaugų teikimo ir palaikymo vadybos kokybę. Pateikti pasiūlymai problemoms spręsti bei suformuluotos išvados. Darbą sudaro 7 dalys: įvadas, naudojamų metodikų bei įrankių analizė, analizuojama IT kompanija, analizuojamos IT įmonės veiklų bei vykdomų procesų struktūrizavimas, intelektualios IT įmonės vykdomų veiklų sistemos prototipas, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 53 p. teksto be priedų, 36 iliustr., 27 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai. The thesis deals with the methods, tools and international standards which improve the quality of the management. The main purpose is to improve management quality of services delivery and support them based on examples of good practices. The final thesis presents an analysis of the project-oriented company with overview of used methodologies and tools. Existing problems, which reduce services and support management quality, are revealed and detailed. Suggestions how to solve these problems and conclusions are provided in the end of the work. Structure: introduction, analysis of used methodologies and tools, the IT company analyzes, structuring activities and ongoing processes of analyzed IT company, prototype of IT business intelligence system, conclusions, references. Thesis consist of: 53 p. text without appendixes, 36 pictures, 27 bibliographical entries. Appendixes included.