Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorKubilius, Tadas
dc.date.accessioned2023-09-18T09:30:11Z
dc.date.available2023-09-18T09:30:11Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/111269
dc.description.abstractBaigiamajame darbe yra aprašytas ATR 72 orlaivio užsparnio apatinės apsiuvos dalies tyrimas. Išnagrinėti neardomosios kontrolės būdai, orlaivio komponentai, kompozitinių komponentų defektų rūšys, įranga defektams aptikti, techninis orlaivių priežiūros atlikimas bei žmogiškasis veiksnys aviacijos srityje. Pastebėtas atvejis, kai orlaivių gamintojai identiškam defektui aptikti nurodo taikyti skirtingus metodus. Tyrimo objektui imituoti pažeidimai ir atliktas tyrimas trimis skirtingais neardomosios kontrolės inspektavimo būdais, atlikti skaičiavimai baigtinių elementų metodu Ansys programa. Suformuluotos išvados ir pateikti pasiūlymai. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, literatūros analizė, tyrimo metodų analizė, tiriamoji dalis, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 60 p. teksto be priedų, 56 iliustracijos, 8 lentelės.lit
dc.description.abstractThe final thesis presents ATR 72 aircraft flap lower skin research. The literature analysis provides information about non-destructive testing methods, aircraft components, components made of composite materials, types of defects, equipment for defect detection, aircraft maintenance and human factor in aviation industry. A case has been observed when aircraft manufacturers require to use different methods on an identical defect. Damages have been performed on the investigated object and research has been done in three non-destructive testing methods, calculations have been performed using finite element method with Ansys program. Conclusions and improvement suggestions have been provided. Thesis consists of 6 parts: introduction, literature analysis, analysis of research methods, research part, conclusions and improvement suggestions, list of literature. Thesis consist of: 60 p. text without appendixes, 56 pictures, 8 tables.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent60 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:168914256/datastreams/MAIN/content
dc.titleNeardomųjų kontrolės metodų taikymas pažeidimų paieškai orlaivio komponente, pagamintame iš kompozitinių medžiagų
dc.title.alternativeUse of non-destructive testing methods for damage inspection in components made of composite materials.
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 009 - Mechanikos inžinerija / Mechanical enginering
dc.subject.studydirectionE14 - Aeronautikos inžinerija / Aerospace engineering
dc.subject.ltorlaivis ATR 72
dc.subject.ltužsparnis
dc.subject.ltneardomoji kontrolė
dc.subject.ltTap testas
dc.subject.ltBond testas
dc.subject.enaircraft ATR 72
dc.subject.enflap
dc.subject.ennon-destructive testing
dc.subject.enTap test
dc.subject.enBond test
dc.identifier.elaba168914256


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą