Priešsparnių įtaka lengvojo šturmo lėktuvo Aero L-39 aerodinaminėms charakteristikoms
Santrauka
Šiame darbe tiriama atlenkiamos noselės ir plyšinio priešsparnio įtaka orlaivio Aero L-39 sparno profilio ir viso orlaivio aerodinaminėms charakteristikoms ir skrydžio procedūroms. Tyrimas atliekamas kompiuterinėmis programomis JavaFoil, Xfoil ir Xflr5. Darbą sudaro 3 pagrindinės dalys: 1. Įvadas, literatūros analizė, taikomų metodų aptarimas. 2. Tyrimas – atlenkiamos noselės ir plyšinio priešsparnio įtaka orlaivio Aero L-39 aerodinaminėms charakteristikoms ir skrydžio procedūroms. 3. Išvados Darbo apimtis – 71 p. teksto be priedų, 55 iliustr., 3 lent., 47 bibliografiniai šaltiniai. In this master project we analyze influence of slats on aerodynamic characteristcs of light attack aircraft Aero L-39. Analysis is done by using JavaFoil, Xfoil and Xflr5 software. The project consists of 3 main parts: Part 1: Introduction, analysis of literature, consideration about methods for the analysis. Part 2: Analysis – extending nose type and slot type slat influence on aerodynamic characteristcs of wing profile and whole plane of aircraft L-39. Part 3: Consideration on results and conclusions. Work volume – 71 pages of text without appendixes, 55 illustrations, 3 table, 46 references.