dc.contributor.author | Umbrasas, Petras | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T09:30:21Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T09:30:21Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/111313 | |
dc.description.abstract | Baigiamajame magistranto darbe nagrinėjama sukonstruotos transporto priemonės ant oro pagalvės veikimas ir užsienio šalių patirtis šioje srityje. Išnagrinėti pagrindiniai transporto priemonės parametrai, kurie lemia jos eksploatavimą ant įvairių atraminių paviršių. Pateiktas realus sukonstruotas modelis, išanaliziuotas jo funkcioanavimas. Atlikus jėgos, reikalingos išjudinti transporto priemonės ant oro pagalvės modelį iš stacionarios padėties tyrimą ant 5 atraminių paviršių (betono, asfaltbetonio, smėlio, žvyro, skaldos) pateikti rezultatai. Sudarytas matematinis modelis, iš kurio gauti slėgių oro pagalvėje, tarpelio tarp oro pagalvės ir atraminio paviršiaus bei išeinančio oro srauto iš modelio svyravimai. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius gautus rezultatus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados. Darbą sudaro 8 dalys: įvadas, tyrimo objektas, mokslinės literatūros analizė, modelio pagrindiniai parametrai ir jų analizė, transporto priemonės ant oro pagalvės matematinis modelis ir rezultatų analizė, eksperimentiniai tyrimai, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 59 p. teksto be priedų, 41 iliustr., 12 lent., 18 bibliografiniai šaltiniai. | lit |
dc.description.abstract | Baigiamajame magistranto darbe nagrinėjama sukonstruotos transporto priemonės ant oro pagalvės veikimas ir užsienio šalių patirtis šioje srityje. Išnagrinėti pagrindiniai transporto priemonės parametrai, kurie lemia jos eksploatavimą ant įvairių atraminių paviršių. Pateiktas realus sukonstruotas modelis, išanaliziuotas jo funkcioanavimas. Atlikus jėgos, reikalingos išjudinti transporto priemonės ant oro pagalvės modelį iš stacionarios padėties tyrimą ant 5 atraminių paviršių (betono, asfaltbetonio, smėlio, žvyro, skaldos) pateikti rezultatai. Sudarytas matematinis modelis, iš kurio gauti slėgių oro pagalvėje, tarpelio tarp oro pagalvės ir atraminio paviršiaus bei išeinančio oro srauto iš modelio svyravimai. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius gautus rezultatus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados. Darbą sudaro 8 dalys: įvadas, tyrimo objektas, mokslinės literatūros analizė, modelio pagrindiniai parametrai ir jų analizė, transporto priemonės ant oro pagalvės matematinis modelis ir rezultatų analizė, eksperimentiniai tyrimai, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 59 p. teksto be priedų, 41 iliustr., 12 lent., 18 bibliografiniai šaltiniai. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 65 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Neprieinamas | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2102170/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Transporto priemonės ant oro pagalvės hidrodinaminių procesų tyrimas | |
dc.title.alternative | Hydrodynamic processes research of air cushion vehicle | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.lt | transporto priemonė | |
dc.subject.lt | oro pagalvė | |
dc.subject.lt | slėgių svyravimai | |
dc.subject.lt | matematinis modelis | |
dc.subject.lt | jėgos matavimas. | |
dc.subject.en | vehicle | |
dc.subject.en | air-cushion | |
dc.subject.en | pressure fluctuations | |
dc.subject.en | mathematical model | |
dc.subject.en | force measurement. | |
dc.publisher.name | Lithuanian Academic Libraries Network (LABT) | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 2102170 | |