Transporto priemonės ant oro pagalvės hidrodinaminių procesų tyrimas
Abstract
Baigiamajame magistranto darbe nagrinėjama sukonstruotos transporto priemonės ant oro pagalvės veikimas ir užsienio šalių patirtis šioje srityje. Išnagrinėti pagrindiniai transporto priemonės parametrai, kurie lemia jos eksploatavimą ant įvairių atraminių paviršių. Pateiktas realus sukonstruotas modelis, išanaliziuotas jo funkcioanavimas. Atlikus jėgos, reikalingos išjudinti transporto priemonės ant oro pagalvės modelį iš stacionarios padėties tyrimą ant 5 atraminių paviršių (betono, asfaltbetonio, smėlio, žvyro, skaldos) pateikti rezultatai. Sudarytas matematinis modelis, iš kurio gauti slėgių oro pagalvėje, tarpelio tarp oro pagalvės ir atraminio paviršiaus bei išeinančio oro srauto iš modelio svyravimai. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius gautus rezultatus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados. Darbą sudaro 8 dalys: įvadas, tyrimo objektas, mokslinės literatūros analizė, modelio pagrindiniai parametrai ir jų analizė, transporto priemonės ant oro pagalvės matematinis modelis ir rezultatų analizė, eksperimentiniai tyrimai, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 59 p. teksto be priedų, 41 iliustr., 12 lent., 18 bibliografiniai šaltiniai. Baigiamajame magistranto darbe nagrinėjama sukonstruotos transporto priemonės ant oro pagalvės veikimas ir užsienio šalių patirtis šioje srityje. Išnagrinėti pagrindiniai transporto priemonės parametrai, kurie lemia jos eksploatavimą ant įvairių atraminių paviršių. Pateiktas realus sukonstruotas modelis, išanaliziuotas jo funkcioanavimas. Atlikus jėgos, reikalingos išjudinti transporto priemonės ant oro pagalvės modelį iš stacionarios padėties tyrimą ant 5 atraminių paviršių (betono, asfaltbetonio, smėlio, žvyro, skaldos) pateikti rezultatai. Sudarytas matematinis modelis, iš kurio gauti slėgių oro pagalvėje, tarpelio tarp oro pagalvės ir atraminio paviršiaus bei išeinančio oro srauto iš modelio svyravimai. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius gautus rezultatus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados. Darbą sudaro 8 dalys: įvadas, tyrimo objektas, mokslinės literatūros analizė, modelio pagrindiniai parametrai ir jų analizė, transporto priemonės ant oro pagalvės matematinis modelis ir rezultatų analizė, eksperimentiniai tyrimai, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 59 p. teksto be priedų, 41 iliustr., 12 lent., 18 bibliografiniai šaltiniai.