Show simple item record

dc.contributor.authorUmbrasas, Petras
dc.date.accessioned2023-09-18T09:30:21Z
dc.date.available2023-09-18T09:30:21Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/111313
dc.description.abstractBaigiamajame magistranto darbe nagrinėjama sukonstruotos transporto priemonės ant oro pagalvės veikimas ir užsienio šalių patirtis šioje srityje. Išnagrinėti pagrindiniai transporto priemonės parametrai, kurie lemia jos eksploatavimą ant įvairių atraminių paviršių. Pateiktas realus sukonstruotas modelis, išanaliziuotas jo funkcioanavimas. Atlikus jėgos, reikalingos išjudinti transporto priemonės ant oro pagalvės modelį iš stacionarios padėties tyrimą ant 5 atraminių paviršių (betono, asfaltbetonio, smėlio, žvyro, skaldos) pateikti rezultatai. Sudarytas matematinis modelis, iš kurio gauti slėgių oro pagalvėje, tarpelio tarp oro pagalvės ir atraminio paviršiaus bei išeinančio oro srauto iš modelio svyravimai. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius gautus rezultatus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados. Darbą sudaro 8 dalys: įvadas, tyrimo objektas, mokslinės literatūros analizė, modelio pagrindiniai parametrai ir jų analizė, transporto priemonės ant oro pagalvės matematinis modelis ir rezultatų analizė, eksperimentiniai tyrimai, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 59 p. teksto be priedų, 41 iliustr., 12 lent., 18 bibliografiniai šaltiniai.lit
dc.description.abstractBaigiamajame magistranto darbe nagrinėjama sukonstruotos transporto priemonės ant oro pagalvės veikimas ir užsienio šalių patirtis šioje srityje. Išnagrinėti pagrindiniai transporto priemonės parametrai, kurie lemia jos eksploatavimą ant įvairių atraminių paviršių. Pateiktas realus sukonstruotas modelis, išanaliziuotas jo funkcioanavimas. Atlikus jėgos, reikalingos išjudinti transporto priemonės ant oro pagalvės modelį iš stacionarios padėties tyrimą ant 5 atraminių paviršių (betono, asfaltbetonio, smėlio, žvyro, skaldos) pateikti rezultatai. Sudarytas matematinis modelis, iš kurio gauti slėgių oro pagalvėje, tarpelio tarp oro pagalvės ir atraminio paviršiaus bei išeinančio oro srauto iš modelio svyravimai. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius gautus rezultatus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados. Darbą sudaro 8 dalys: įvadas, tyrimo objektas, mokslinės literatūros analizė, modelio pagrindiniai parametrai ir jų analizė, transporto priemonės ant oro pagalvės matematinis modelis ir rezultatų analizė, eksperimentiniai tyrimai, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 59 p. teksto be priedų, 41 iliustr., 12 lent., 18 bibliografiniai šaltiniai.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent65 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2102170/datastreams/MAIN/content
dc.titleTransporto priemonės ant oro pagalvės hidrodinaminių procesų tyrimas
dc.title.alternativeHydrodynamic processes research of air cushion vehicle
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.lttransporto priemonė
dc.subject.ltoro pagalvė
dc.subject.ltslėgių svyravimai
dc.subject.ltmatematinis modelis
dc.subject.ltjėgos matavimas.
dc.subject.envehicle
dc.subject.enair-cushion
dc.subject.enpressure fluctuations
dc.subject.enmathematical model
dc.subject.enforce measurement.
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2102170


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record