Nuotolinio mokymosi sistema aviacijoje
Abstract
Informacinė visuomenė - tai besimokanti visuomenė. Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, vis populiaresnis darosi mokymas(is) nuotoliniu būdu. Šiandieninėje visuomenėje ţinios, įgūdţiai bei informacija yra ypač vertinami. Todėl norint išlikti konkurencingam darbo rinkoje yra būtina nuolat tobulėti, kelti kvalifikaciją. Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama virtualioji mokymosi aplina OLAT, kuri gali būti pritaikyta antţeminio orlaivių aptarnavimo įmonėje Litcargus mokymams ir kvalifikacijų kėlimui. Apţvelgiamos nuotolinio mokymosi galimybės ir technologijos įmonėje. Siekiant išsiaiškinti nuotolinio mokymosi poreikį įmonėje Litcargus, buvo atlikta anketinė apklausa bei išanalizuoti gauti tyrimo rezultatai. Sukurtas bandomasis kursas nuotoliniam mokymuisi aviacijos srityje. Darbą sudaro 7 dalys: įvadas, nuolatinio mokymosi problematika ir poreikių analizė, virtualiųjų mokymosi aplinkų analizė, virtualiosios mokymosi aplinkos OLAT analizė ir vertinimas, OLAT taikymas įmonėje, nuotolinio mokymosi kurso projektavimas ir realizacija įmonėje, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 75 p. teksto be priedų, 25 paveikslai, 5 lentelės, 19 bibliografinių šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai. Informative society is a learning society. Lithuania, as well as all over the world is getting increasingly popular in distance education. In today's society, knowledge, skills, and information are evaluated very particularly. To remain competitive in a working market, it is necessary to improve and raise professional skills constantly. The final master thesis analyses virtual learning environment OLAT, which can be applied for groundhandling aircraft service company Litcargus in training and development. Thesis also reviews of distance learning and technology in this company. In order to explore needs of distance learning in company Litcargus, a survey was made and analyswd results. The testing course “Distance learning course for aviation industry” was developed. Structure: introduction, problems and needs of distance learning in aviation industry analysis, analysis of virtual learning environments, virtual learning environment OLAT analysis, evaluation of OLAT application in the company, creation of testing course of distance learning and implementation, conclusions, references. Pages - 75 p. text, 25 figures, 5 tables, 19 bibliographic sources. Appendixes included.