Lietuvos komercinių bankų įvaizdžio kūrimo ir gerinimo elektroninėmis priemonėmis galimybės
Santrauka
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamas Lietuvos komercinių bankų esamo įvaizdžio silpnumo, lyginant su stambiaisiais komerciniais bankais, priežastys, menkas konkurencinio pranašumo išsiaiškinimas ir galimybių įvaizdžiui gerinti neišnaudojimo problema. Išanalizavus mokslinę literatūrą, Lietuvos bankinių paslaugų rinkos tendencijas, atlikus komercinių bankų klientų apklausą ir Lietuvos komercinių bankų naudojamų priemonių stebėjimą sukurtas komercinių banko įvaizdžio gerinimo modelis, o pagal jį sukurta įvaizdžio gerinimo programa, skirta smulkiesiems Lietuvos komerciniams bankams. Baigiamojo darbo išvadose ir siūlymuose pažymima, kad įvaizdžio svarba sustiprėjo supanašėjus bankų paslaugoms ir smulkieji komerciniai Lietuvos bankai neišnaudoja visų galimybių ir konkurencinio pranašumo. Bankai turėtų stebėti komercinio banko įvaizdžio gerinimo modelyje pavaizduotas sudedamąsias dalis, kad galėtų pagerinti esamą įvaizdį ir sustiprinti esamas pozicijas rinkoje. Darbą sudaro 3 dalys: komercinių bankų įvaizdžio gerinimo elektroninėmis priemonėmis galimybių modelio sudarymas, Lietuvos bankinių paslaugų rinkos bei jos įtakos komercinių bankų įvaizdžiui analizė, Lietuvos smulkaus komercinio banko įvaizdžio gerinimo elektroninėmis priemonėmis programa. Darbas baigiamas išvadomis ir pasiūlymais. Darbo apimtis – 88 p. teksto be priedų, 48 pav., 22 lent., 35 literatūros ir kiti šaltiniai. Commercial banks image‘s insufficient comparison with main competitors, poor assertion of competitive advantages, and a problem of not using the opportunities to improve the image are examined in the final master thesis. The commercial banks image improvement model and program for the smallest Lithuanian commercial banks were created after analysing the scientific literature, trends of commercial Lithuanian banks market, poll of the commercial banks clients and the contemplation of main means, witch are using to improve the image. In the conclusions and suggestions parts of the thesis it is noted that the image stress intensified after the services became more similar and the Lithuanian commercial banks do not use all opportunities and competitive supremacy to improve the existing image. The banks suppose to watch parts of the commercial bank improvement model constantly and consolidate the existing position in the market. Structure: introduction, creating the model for the commercial banks image improvement with electronic media, the analysis of the banking market and its influence to the banks image and creating the program for the smallest Lithuanian banks image improvement, conclusions and suggestions, references. Thesis consists of: 88 p. text without appendixes, 48 pictures, 22 tables, 35 bibliographical entries. 10 appendixes included.