Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorFreitakaitė, Kamilė
dc.contributor.authorTamulienė, Vilma
dc.date.accessioned2023-09-18T16:11:57Z
dc.date.available2023-09-18T16:11:57Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/112289
dc.description.abstractStraipsnyje, remiantis moksliniais tyrimais bei praktinių pavyzdžių analize, nagrinėjama socialiai atsakingo marketingo strategijos reikšmė, svarba ir jos formavimo procesas pelno siekiančių mažmeninės drabužių prekybos įmonių veiklos pavyzdžiu, siekiant ilgalaikio konkurencinio pranašumo rinkoje. Socialiai atsakingo marketingo strategija orientuota į visuomenės gerovę, kuri apima gamtosaugos, besaikio vartojimo, socialinės atskirties, dažnai pažeidžiamų socialiai jautrių žmonių grupes ir kitas socialines problemas. Pastaruoju metu vis daugiau įmonių taiko socialiai atsakingo marketingo strategiją, nes klientai kreipia dėmesį į įmonės socialinį atsakingumą, sprendžiant visuomenės gerovės klausimus. Šio straipsnio tikslas – atskleisti socialiai atsakingo marketingo strategijos formavimo procesą ir komponentus / etapus mažmeninės drabužių prekybos įmonėse. Straipsnyje išanalizavus socialiai atsakingo marketingo ypatumus, socialiai atsakingo marketingo strategijos sudedamąsias dalis bei formavimo procesus mažmeninės prekybos įmonėse, apžvelgus socialiai atsakingo marketingo strategijos taikymo du atvejus „Patagonia“ ir „Toms Shoes“, mažmeninės prekybos įmonėse sukuriamas mažmeninės prekybos įmonių socialiai atsakingo marketingo strategijos formavimo teorinis modelis.lit
dc.description.abstractThis article, based on the analysis of theoretical sources and praclical examples, examines the significance and importance of social responsible marketing strategy and its formation process on the example of for-profit clothing retailers to achieve long term competitive advantage in the market. The strategy of social responsible marketing is focused on the well-being of society, which includes environmental protection, excessive consumption, social exclusion, often vulnerable groups of socially sensitive people and other social problems. Recently, more and more companies are adopting a social responsible marketing strategy, because customers pay attention to corporate social responsibility, when addressing public welfare issues. The aim of this article is to reveal the components/stages of social responsible marketing strategy formation process in clothing retail companies. After analyzing the peculiarities of social responsible marketing, components of social responsible marketing strategy and formation processes in retail companies, reviewing two cases of social responsible marketing strategy in Patagonia and Toms Shoes retail companies, a theoretical model for the formation of social responsible marketing strategy of retail companies is created.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 93-104
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2021/paper/viewFile/872/251
dc.titleSocialiai atsakingo marketingo strategijos formavimas
dc.title.alternativeFormation of social responsible marketing strategy
dc.typeStraipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper published in peer-reviewed conference publication
dcterms.accessRightsŠis straipsnis yra atvirosios prieigos straipsnis, turintis Kūrybinių bendrijų (Creative Commons) licenciją (CC BY 4.0), kuri leidžia neribotą straipsnio ar jo dalių panaudą su privaloma sąlyga nurodyti autorių ir pirminį šaltinį.
dcterms.licenseCreative Commons – Attribution – 4.0 International
dcterms.references49
dc.type.pubtypeP1d - Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article published in peer-reviewed conference proceedings
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.studydirectionL05 - Rinkodara / Marketing
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsEV03 - Dinamiškoji vadyba / Dynamic Management
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltsocialinė atsakomybė
dc.subject.ltstrategija
dc.subject.ltstrategijos formavimas
dc.subject.ltmažmeninė prekyba
dc.subject.ltsocialiai atsakingas marketingas
dc.subject.ltrinka
dc.subject.ensocial responsibility
dc.subject.enstrategy
dc.subject.enstrategy formation
dc.subject.enretail
dc.subject.ensocial responsible marketing
dc.subject.enmarket
dcterms.sourcetitle24-osios Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija "Ekonomika ir vadyba", 2021 m. spalio 21 d. Vilnius = Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers „Science – Future of Lithuania“ "Economics and management", 21 October 2021, Vilnius, Lithuania
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba115861838


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą