Show simple item record

dc.contributor.authorRomeikaitė, Adriana
dc.contributor.authorŽemaitis, Eigirdas
dc.date.accessioned2023-09-18T16:13:09Z
dc.date.available2023-09-18T16:13:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/112428
dc.description.abstractSkaitmeninės rinkodaros priemonės leidžia verslams išlikti konkurencinėje aplinkoje ir būti matomiems, tačiau tai neužtikrina verslo sėkmės. Inovatyvumas suteikia didesnę vertę verslams tobulinant procesus, kurie gali padėti pritraukti vartotojus, verslo partnerius. Literatūroje yra pateikiamos skaitmeninės rinkodaros priemonės, tačiau nėra apžvelgiami plačiau skaitmeninių rinkodaros priemonių efektyvymo rodikliai, kurie svarbūs e. verslų veikloje, ir kaip inovatyvumas yra susietas su skaitmenine rinkodara. Straipsnyje yra pateikiami keturių e. verslų („Sonarworks“, „Vinted“, „Bolt“ ir „Citybee“) atvejai. Tyrimui taikyti COPRAS ir EDAS vertinimo metodai, kuriuos pasitelkus buvo įvertinta su inovatyvumu ir skaitmeninės rinkodaros priemonėmis susietų veiksnių reikšmė e.verslo veikloje. Į tyrimą buvo įtraukti Baltijos šalių startuoliai, kurie šiuo metu yra e-verslai, ateityje tyrimas gali būti tęsiamas įtraukiant arba palyginant daugiau e.verslų inovatyvius rodiklius.lit
dc.description.abstractDigital marketing tools allow businesses to stay in a competitive environment and be seen, but it does not guarantee that business is going to be successful. Innovation gives more value to the businesses while developing processes, which brings more consumers or business partners. Literature provides digital marketing tools, but it does not expand on the topic talking about digital marketing tools effectiveness indicators, which are important in electronic businesses work and how innovation is related with digital marketing. This article shows four electronic business cases (“Sonarworks”, “Vinted”, “Bolt” and “Citybee”). This research uses “COPRAS” and “EDAS” valuation methods, which evaluate innovation and digital marketing tools relation to factors importance for electronic business work. This research includes Baltic states startup electronic businesses. In future this research will continue and may include more electronic business innovation factors.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 391-397
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2021/paper/viewFile/861/297
dc.titleInovatyvių skaitmeninės rinkodaros priemonių diegimas e.versle
dc.title.alternativeInnovative marketing solutions appliance in e-business
dc.typeStraipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper published in peer-reviewed conference publication
dcterms.accessRightsŠis straipsnis yra atvirosios prieigos straipsnis, turintis Kūrybinių bendrijų (Creative Commons) licenciją (CC BY 4.0), kuri leidžia neribotą straipsnio ar jo dalių panaudą su privaloma sąlyga nurodyti autorių ir pirminį šaltinį.
dcterms.licenseCreative Commons – Attribution – 4.0 International
dcterms.references18
dc.type.pubtypeP1d - Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article published in peer-reviewed conference proceedings
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsEV04 - Komunikacijos valdymas įtraukioje ir kūrybingoje visuomenėje / Communication management in inclusive and creative society
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.lttechnologijos, inovacijos
dc.subject.ltrinkodaros sprendimai
dc.subject.ltskaitmeninė rinkodara
dc.subject.entechnologies
dc.subject.eninnovation
dc.subject.enelectronic media
dc.subject.enmarketing soluton
dc.subject.endigital marketing
dcterms.sourcetitle24-osios Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija "Ekonomika ir vadyba", 2021 m. spalio 21 d. Vilnius = Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers „Science – Future of Lithuania“ "Economics and management", 21 October 2021, Vilnius, Lithuania
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba116529458


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record