dc.contributor.author | Mehmet, Aslan | |
dc.contributor.author | Rosinaitė, Vikinta | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T16:25:01Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T16:25:01Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.issn | 1392-9569 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/113594 | |
dc.description.abstract | Researchon schools and educational institutions have conventionally focused on evaluation, avoidance, and measurement with numerous strategic factors that have impact on educational performance of students in regard with attachment models. However, performance enhancement requires complete and solid information of developmental procedures that can be observed both with negative and positive aspects. Furthermore, to reach an adequate application of school psychology, a robust theory and an investigation centered approach are required. In this context, present study aims at analysis of Social Control Theory variables; attachment, commitment, involvement and belief. One of the major findings of the study suggests that educational performance enhancement should be measured together with these four variables to reach a complete framework of a bonding model in education. The study provides an overview of the research on Attachment Theory and its relationship with Social Control Theory variables as an educational model through analysis of a comprehensive research table in the field. | eng |
dc.description.abstract | Moksliniai tyrimai mokyklose ir švietimo įstaigose tradiciškai buvo sutelkti į vertinimą, vengimą ir vertinimą, turintį daug strateginių veiksnių, darančių įtaką mokinių ugdymosi rezultatams, atsižvelgiant į prisirišimo modelius. Tačiau norint pagerinti našumą, reikia išsamios ir tvirtos informacijos apie vystymosi procedūras, kurios gali būti stebimos ir neigiamais, ir teigiamais aspektais. Be to, norint tinkamai pritaikyti mokyklos psichologiją, reikalinga tvirta teorija ir į tyrimą orientuotas požiūris. Šiame kontekste šio tyrimo tikslas yra išanalizuoti socialinės kontrolės teorijos kintamuosius: prisirišimą, įsipareigojimą, įsitraukimą ir tikėjimą. Viena iš pagrindinių tyrimo išvadų rodo, kad švietimo rezultatų gerinimas turėtų būti vertinamas kartu su šiais keturiais kintamaisiais, kad būtų pasiekta visa švietimo susiejimo modelio sistema. Tyrime apžvelgiamas prisirišimo teorijos tyrimas ir jo ryšys su socialinės kontrolės teorijos kintamaisiais kaip edukacinis modelis, analizuojant išsamią šios srities tyrimų lentelę. | lit |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | p. 81-93 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.relation.isreferencedby | Index Copernicus | |
dc.relation.isreferencedby | SocINDEX with Full Text | |
dc.relation.isreferencedby | SocIndex | |
dc.relation.isreferencedby | Lituanistika | |
dc.rights | Laisvai prieinamas internete | |
dc.source.uri | https://www.vdu.lt/cris/entities/publication/629d7ae8-209d-410a-9516-8c35809a3278/details | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:140025891/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Theoretical framework of attachment models in education: Analysis of social control theory variables | |
dc.title.alternative | Teorinis prisirišimo modelių pagrindas ugdyme: socialinės kontrolės teorijos kintamųjų analizė | |
dc.type | Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dcterms.accessRights | All works are licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License. | |
dcterms.license | Creative Commons – Attribution – ShareAlike – 4.0 International | |
dcterms.references | 51 | |
dc.type.pubtype | S3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.contributor.institution | American University of the Middle East | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Kūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries | |
dc.subject.researchfield | S 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information | |
dc.subject.researchfield | S 005 - Sociologija / Sociology | |
dc.subject.studydirection | J10 - Komunikacija / Communication | |
dc.subject.studydirection | J03 - Sociologija / Sociology | |
dc.subject.vgtuprioritizedfields | EV04 - Komunikacijos valdymas įtraukioje ir kūrybingoje visuomenėje / Communication management in inclusive and creative society | |
dc.subject.ltspecializations | L103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society | |
dc.subject.lt | socialinės kontrolės teorija | |
dc.subject.lt | susiejimo modeliai | |
dc.subject.lt | vystymasis | |
dc.subject.lt | prisirišimas | |
dc.subject.lt | įsipareigojimas | |
dc.subject.lt | įsitraukimas | |
dc.subject.lt | tikėjimas | |
dc.subject.en | social control theory | |
dc.subject.en | bonding models | |
dc.subject.en | development | |
dc.subject.en | attachment | |
dc.subject.en | commitment | |
dc.subject.en | involvement, belief | |
dcterms.sourcetitle | Socialinis ugdymas | |
dc.description.issue | Nr. 2 | |
dc.description.volume | t. 56 | |
dc.publisher.name | Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademija | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.doi | 10.15823/su.2021.56.6 | |
dc.identifier.elaba | 140025891 | |