Show simple item record

dc.contributor.authorMehmet, Aslan
dc.contributor.authorRosinaitė, Vikinta
dc.date.accessioned2023-09-18T16:25:01Z
dc.date.available2023-09-18T16:25:01Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn1392-9569
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/113594
dc.description.abstractResearchon schools and educational institutions have conventionally focused on evaluation, avoidance, and measurement with numerous strategic factors that have impact on educational performance of students in regard with attachment models. However, performance enhancement requires complete and solid information of developmental procedures that can be observed both with negative and positive aspects. Furthermore, to reach an adequate application of school psychology, a robust theory and an investigation centered approach are required. In this context, present study aims at analysis of Social Control Theory variables; attachment, commitment, involvement and belief. One of the major findings of the study suggests that educational performance enhancement should be measured together with these four variables to reach a complete framework of a bonding model in education. The study provides an overview of the research on Attachment Theory and its relationship with Social Control Theory variables as an educational model through analysis of a comprehensive research table in the field.eng
dc.description.abstractMoksliniai tyrimai mokyklose ir švietimo įstaigose tradiciškai buvo sutelkti į vertinimą, vengimą ir vertinimą, turintį daug strateginių veiksnių, darančių įtaką mokinių ugdymosi rezultatams, atsižvelgiant į prisirišimo modelius. Tačiau norint pagerinti našumą, reikia išsamios ir tvirtos informacijos apie vystymosi procedūras, kurios gali būti stebimos ir neigiamais, ir teigiamais aspektais. Be to, norint tinkamai pritaikyti mokyklos psichologiją, reikalinga tvirta teorija ir į tyrimą orientuotas požiūris. Šiame kontekste šio tyrimo tikslas yra išanalizuoti socialinės kontrolės teorijos kintamuosius: prisirišimą, įsipareigojimą, įsitraukimą ir tikėjimą. Viena iš pagrindinių tyrimo išvadų rodo, kad švietimo rezultatų gerinimas turėtų būti vertinamas kartu su šiais keturiais kintamaisiais, kad būtų pasiekta visa švietimo susiejimo modelio sistema. Tyrime apžvelgiamas prisirišimo teorijos tyrimas ir jo ryšys su socialinės kontrolės teorijos kintamaisiais kaip edukacinis modelis, analizuojant išsamią šios srities tyrimų lentelę.lit
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 81-93
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.relation.isreferencedbySocINDEX with Full Text
dc.relation.isreferencedbySocIndex
dc.relation.isreferencedbyLituanistika
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://www.vdu.lt/cris/entities/publication/629d7ae8-209d-410a-9516-8c35809a3278/details
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:140025891/datastreams/MAIN/content
dc.titleTheoretical framework of attachment models in education: Analysis of social control theory variables
dc.title.alternativeTeorinis prisirišimo modelių pagrindas ugdyme: socialinės kontrolės teorijos kintamųjų analizė
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.accessRightsAll works are licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
dcterms.licenseCreative Commons – Attribution – ShareAlike – 4.0 International
dcterms.references51
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionAmerican University of the Middle East
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.researchfieldS 005 - Sociologija / Sociology
dc.subject.studydirectionJ10 - Komunikacija / Communication
dc.subject.studydirectionJ03 - Sociologija / Sociology
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsEV04 - Komunikacijos valdymas įtraukioje ir kūrybingoje visuomenėje / Communication management in inclusive and creative society
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltsocialinės kontrolės teorija
dc.subject.ltsusiejimo modeliai
dc.subject.ltvystymasis
dc.subject.ltprisirišimas
dc.subject.ltįsipareigojimas
dc.subject.ltįsitraukimas
dc.subject.lttikėjimas
dc.subject.ensocial control theory
dc.subject.enbonding models
dc.subject.endevelopment
dc.subject.enattachment
dc.subject.encommitment
dc.subject.eninvolvement, belief
dcterms.sourcetitleSocialinis ugdymas
dc.description.issueNr. 2
dc.description.volumet. 56
dc.publisher.nameVytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademija
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.doi10.15823/su.2021.56.6
dc.identifier.elaba140025891


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record