Dviratininko judėjimo po partrenkimo automobiliu analizė
Abstract
Straipsnyje nagrinėjamas vienas iš eismo įvykių atvejų – dviratininko partrenkimas. Pristatomi dviratininko modeliai ir tokio eismo įvykio analizės principai. Pateikta tyrimo atlikimo metodika. Atlikti dviratininko partrenkimo atvejų modeliavimai, naudojant kompiuterinę programą PC CRASH 8.1, skirtą eismo įvykiams tirti. Nustatyta, kad tam tikrais atvejais apie pradinį automobilio važiavimo prieš eismo įvykį greitį orientaciniai galima spręsti pagal dviratininko atmetimo atstumą ir kampą. The article deals with one of the cases of traffic accidents – the running down of a bicyclist. The models of a bicyclist and the principles of the analysis of such a traffic accident are presented. The methodology of the research is presented. Simulations of automobile and bicyclist collisions were performed using the computer program PC CRASH 8.1 for the investigation of traffic accidents. It has been found that, in some cases, the initial speed of an automobile before an accident can be judged by the bicyclist's throw distance and angle.