Show simple item record

dc.contributor.authorVipartas, Tadas
dc.contributor.authorRimkus, Alfredas
dc.date.accessioned2023-09-18T16:27:09Z
dc.date.available2023-09-18T16:27:09Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn2029-400X
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/114098
dc.description.abstractHibridinių automobilių sistemos, vertinančios eksploatavimo sąlygas ir važiavimo dinamiką, remiasi skirtingais valdymo algoritmais, kurie užtikrina pakankamą varančiąją jėgą, tačiau maksimaliai taupo degalų energiją ir taip mažina teršalų emisijas. Skaitinio modeliavimo programa AVL CRUISE sudarytu hibridinio automobilio skaitiniu modeliu siekiama įvertinti degalų sąnaudų ir anglies dioksido priklausomybę nuo aukštos įtampos baterijos talpos, naudojant pasaulinę suderintą lengvųjų automobilių bandymų procedūrą. Visas važiavimo ciklas yra sudarytas ir keturių greičio etapų – mažo, vidutinio, didelio ir itin didelio, kuriais siekiama imituoti hibridinio automobilio važiavimą miesto, priemiesčio, užmiesčio keliais ir greitkeliu. Gauti rezultatai.lit
dc.description.abstractHybrid car systems that evaluate operating conditions and driving dynamics are based on different control algorithms that ensure sufficient driving force, but maximizes fuel energy savings and thus, reduce pollutant emissions. Numerical simulation program AVL Cruise’s model of a hybrid car aims to evaluate the dependence of fuel consumption and carbon dioxide on the capacity of a high-voltage battery using the Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure. The entire driving cycle is also composed of four speed stages – low, medium, high and ultra-high, which aim is to simulate the driving of a hybrid car in the city, suburbs, on country roads and the highway. The obtained results show that the battery capacity of the hybrid car must be adjusted depending on the expected operating conditions.eng
dc.format.extentp. 63-66
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://vtdko.lt/images/VTDK/Karjeros_centras/Tech_ir_menas/Technologijos_ir_menas_2022_13.pdf
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:150739493/datastreams/MAIN/content
dc.titleHibridinio automobilio degalų sąnaudų ir anglies dioksido priklausomybės nuo baterijos talpos tyrimas skaitinio modeliavimo būdu
dc.title.alternativeDependence of hybrid car fuel consumption and carbon dioxide on battery capacity using numerical modeling method
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references11
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus technologijų ir dizaino kolegija Vilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyAplinkos inžinerijos fakultetas / Faculty of Environmental Engineering
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.studydirectionE12 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsTD0202 - Aplinką tausojantis transportas / Environment-friendly transport
dc.subject.ltspecializationsL102 - Energetika ir tvari aplinka / Energy and a sustainable environment
dc.subject.lthibridiniai automobiliai
dc.subject.ltanglies dioksidas
dc.subject.ltdegalų sąnaudos
dc.subject.ltaukštos įtampos baterijos talpa
dc.subject.ltskaitinis modeliavimas
dc.subject.ltAVL CRUISE
dc.subject.enhybrid cars
dc.subject.encarbon dioxide
dc.subject.enfuel consumption
dc.subject.encapacity of high voltage battery
dc.subject.ennumerical modeling
dc.subject.enAVL Cruise
dcterms.sourcetitleTechnologijos ir menas: tyrimai ir aktualijos = Technology and art: research and topicalities
dc.description.issue[Nr.] 13
dc.publisher.nameVilniaus technologijų ir dizaino kolegija
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba150739493


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record