Show simple item record

dc.contributor.authorPasaulis, Tomas
dc.contributor.authorPečeliūnas, Robertas
dc.date.accessioned2023-09-18T16:27:38Z
dc.date.available2023-09-18T16:27:38Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn2029-400X
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/114170
dc.description.abstractDarbe analizuojama automobilio kėbulo konstrukcijos įtaka pasyviajam saugumui, nagrinėjama automobilio kėbulo kūrimo strategija, naudojamos medžiagos ir paskirtis. Apžvelgiami pagrindiniai būdai, kuriais tikrinamas kėbulo konstrukcinis saugumas, įvertinami pagrindiniai nagrinėjamų būdų privalumai ir trūkumai. Atliekamas kompiuterinis modeliavimas LS DYNA programa, naudojant automobilio „Toyota Yaris“ baigtinių elementų modelį. Aprašoma kompiuterinio modeliavimo eiga, analizuojami gauti rezultatai, sudaromi grafikai, įvertinamos automobilio deformacijos bei pateikiamos išvados. Sumodeliavus automobilio „Toyota Yaris“ susidūrimus, buvo gautos jėgos, atsirandančios susidūrimo su kliūtimi metu. Didžiausia jėga susidūrimo su nedeformuojama siena, kai persidengimas 25 proc. ir automobilis juda 30 km/h greičiu, yra apie 178,6 kN, o jei automobilis juda 50 km/h greičiu – apie 334,5 kN, t. y. padidinus greitį 20 km/h, jėga padidėja beveik 1,9 karto.lit
dc.description.abstractThe work analyzes the influence of the car body structure on passive safety. The strategy of creating a car body, the materials used and their purpose are also examined. The main methods used to check the structural safety of the body are reviewed, the main advantages and disadvantages of the considered methods are evaluated. Computer simulation is carried out using the LS DYNA program, using the Toyota Yaris finite element model. The course of computer modelling is described, the obtained results are analyzed, graphs are made, car deformations are evaluated and conclusions are presented. After simulating the collisions of the Toyota Yaris car, the forces generated during a collision with an obstacle were obtained. The maximum force in the collision with a nondeformable wall at 25% overlap and the car moving at 30 km/h is about 178.6 kN, and the maximum force is about 334.5 kN when the car is moving at 50 km/h, i.e., when the speed is increased to 20 km/h, the force increases almost 1.9 times.eng
dc.format.extentp. 35-38
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttps://vtdko.lt/images/VTDK/Karjeros_centras/Tech_ir_menas/Technologijos_ir_menas_2022_13.pdf
dc.titleAutomobilio deformacijų kompiuterinis modeliavimas LS DYNA programa
dc.title.alternativeComputer simulation of car deformations with the program lS DYNA
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references11
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsTD0404 - Eismo saugos technologijos / Traffic safety technologies
dc.subject.ltspecializationsL106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies
dc.subject.ltLS DYNA
dc.subject.ltkėbulas
dc.subject.ltsusidūrimas
dc.subject.ltdeformacija
dc.subject.enLS DYNA
dc.subject.encar body
dc.subject.encollision
dc.subject.endeformation
dcterms.sourcetitleTechnologijos ir menas: tyrimai ir aktualijos = Technology and art: research and topicalities
dc.description.issue[Nr.] 13
dc.publisher.nameVilniaus technologijų ir dizaino kolegija
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba151405978


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record