Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorŠreiderytė, Greta
dc.contributor.authorBurinskienė, Aurelija
dc.date.accessioned2023-09-18T16:27:57Z
dc.date.available2023-09-18T16:27:57Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/114215
dc.description.abstractViešosiose ikimokyklinio ugdymo švietimo įstaigose siekiama, kad vaiko asmenybės formavimas būtų kokybiškas. Norint pasiekti vis geresnį rezultatą yra reikalingi pokyčiai, į kurių įgyvendinimą neretai darbuotojai reaguoja neigiamai dėl neapibrėžtumo. Pastebėta, kad darbuotojai jaučiasi geriau ir į viską žvelgia priimtiniau, kai mokyklos vadovybė veikia demokratiškai ir sukuria sklandžius komunikacijos kanalus sąlygojančius pokyčių svarbos suvokimą ir jų valdymo aiškumą, todėl vienas iš veiksnių, kuris padeda sėkmingai projektuoti pokyčius yra komunikacija. Šio straipsnio tikslas yra nustatyti, kokios komunikacijos priemonės yra veiksmingiausios projektuojant pokyčius ikimokyklinio ugdymo švietimo įstaigose. Tyrimo duomenims gauti buvo analizuojama mokslinė literatūra ir atliekama bibliometrinė analizė. Mokslinių publikacijų ir jų citatų analizės metu gauti rezultatai bei mokslinė literatūra padėjo įvertinti ir nustatyti, kokios komunikacijos priemonės yra veiksmingiausios ikimokyklinio ugdymo švietimo įstaigose.lit
dc.description.abstractPublic pre-school education institutions aim to ensure the quality of a child’s personality development. In order to achieve an ever-improving result, changes are needed, the implementation of which is often reacted negatively by employees due to uncertainty. It has been observed that staff feel better and more receptive when school management operates democratically and creates smooth communication channels leading to awareness of the importance of change and clarity in its management, so communication is one of the factors that helps to successfully plan change. The aim of this article is to determine which means of communication are most effective in designing change in pre-school education. The research data consists of the results of scientific literature and bibliometric analysis. The results obtained during the analysis of scientific publications and their citations, as well as the scientific literature, helped to evaluate and determine which means of communication are most effective in pre-school education institutions.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 93-102
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2022/paper/viewFile/1212/321
dc.titleKomunikacijos priemonių veiksmingumas projektuojant pokyčius viešosiose ikimokyklinio ugdymo švietimo įstaigose
dc.title.alternativeEffectiveness of communication tools in projecting changes in public pre-school education institutions
dc.typeStraipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper published in peer-reviewed conference publication
dcterms.accessRightsŠis straipsnis yra atvirosios prieigos straipsnis, turintis Kūrybinių bendrijų (Creative Commons) licenciją (CC BY 4.0), kuri leidžia neribotą straipsnio ar jo dalių panaudą su privaloma sąlyga nurodyti autorių ir pirminį šaltinį.
dcterms.licenseCreative Commons – Attribution – 4.0 International
dcterms.references29
dc.type.pubtypeP1d - Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article published in peer-reviewed conference proceedings
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.studydirectionL02 - Vadyba / Management studies
dc.subject.studydirectionL07 - Viešasis administravimas / Public administration
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsEV05 - Kūrybinės industrijos skaitmeninės visuomenės plėtrai / Creative industries for digital society development
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltkomunikacijos priemonės
dc.subject.ltpokyčiai
dc.subject.ltikimokyklinio ugdymo švietimo įstaigos
dc.subject.ltpokyčių projektavimas
dc.subject.ltveiksmingumas
dc.subject.ltgrįžtamasis ryšys
dc.subject.encommunication tools
dc.subject.enchange
dc.subject.enpre-school education institutions
dc.subject.enchange design
dc.subject.eneffectiveness
dc.subject.enfeedback
dcterms.sourcetitle25-osios Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija "Ekonomika ir vadyba", 2022 m. spalio 13 d. Vilnius = Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers „Science – Future of Lithuania“ "Economics and management", 13 October 2022, Vilnius, Lithuania
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba152280483


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą