dc.contributor.author | Šreiderytė, Greta | |
dc.contributor.author | Burinskienė, Aurelija | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T16:27:57Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T16:27:57Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/114215 | |
dc.description.abstract | Viešosiose ikimokyklinio ugdymo švietimo įstaigose siekiama, kad vaiko asmenybės formavimas būtų kokybiškas. Norint pasiekti vis geresnį rezultatą yra reikalingi pokyčiai, į kurių įgyvendinimą neretai darbuotojai reaguoja neigiamai dėl neapibrėžtumo. Pastebėta, kad darbuotojai jaučiasi geriau ir į viską žvelgia priimtiniau, kai mokyklos vadovybė veikia demokratiškai ir sukuria sklandžius komunikacijos kanalus sąlygojančius pokyčių svarbos suvokimą ir jų valdymo aiškumą, todėl vienas iš veiksnių, kuris padeda sėkmingai projektuoti pokyčius yra komunikacija. Šio straipsnio tikslas yra nustatyti, kokios komunikacijos priemonės yra veiksmingiausios projektuojant pokyčius ikimokyklinio ugdymo švietimo įstaigose. Tyrimo duomenims gauti buvo analizuojama mokslinė literatūra ir atliekama bibliometrinė analizė. Mokslinių publikacijų ir jų citatų analizės metu gauti rezultatai bei mokslinė literatūra padėjo įvertinti ir nustatyti, kokios komunikacijos priemonės yra veiksmingiausios ikimokyklinio ugdymo švietimo įstaigose. | lit |
dc.description.abstract | Public pre-school education institutions aim to ensure the quality of a child’s personality development. In order to achieve an ever-improving result, changes are needed, the implementation of which is often reacted negatively by employees due to uncertainty. It has been observed that staff feel better and more receptive when school management operates democratically and creates smooth communication channels leading to awareness of the importance of change and clarity in its management, so communication is one of the factors that helps to successfully plan change. The aim of this article is to determine which means of communication are most effective in designing change in pre-school education. The research data consists of the results of scientific literature and bibliometric analysis. The results obtained during the analysis of scientific publications and their citations, as well as the scientific literature, helped to evaluate and determine which means of communication are most effective in pre-school education institutions. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | p. 93-102 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.source.uri | http://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2022/paper/viewFile/1212/321 | |
dc.title | Komunikacijos priemonių veiksmingumas projektuojant pokyčius viešosiose ikimokyklinio ugdymo švietimo įstaigose | |
dc.title.alternative | Effectiveness of communication tools in projecting changes in public pre-school education institutions | |
dc.type | Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper published in peer-reviewed conference publication | |
dcterms.accessRights | Šis straipsnis yra atvirosios prieigos straipsnis, turintis Kūrybinių bendrijų (Creative Commons) licenciją (CC BY 4.0), kuri leidžia neribotą straipsnio ar jo dalių panaudą su privaloma sąlyga nurodyti autorių ir pirminį šaltinį. | |
dcterms.license | Creative Commons – Attribution – 4.0 International | |
dcterms.references | 29 | |
dc.type.pubtype | P1d - Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article published in peer-reviewed conference proceedings | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Verslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management | |
dc.subject.researchfield | S 003 - Vadyba / Management | |
dc.subject.studydirection | L02 - Vadyba / Management studies | |
dc.subject.studydirection | L07 - Viešasis administravimas / Public administration | |
dc.subject.vgtuprioritizedfields | EV05 - Kūrybinės industrijos skaitmeninės visuomenės plėtrai / Creative industries for digital society development | |
dc.subject.ltspecializations | L103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society | |
dc.subject.lt | komunikacijos priemonės | |
dc.subject.lt | pokyčiai | |
dc.subject.lt | ikimokyklinio ugdymo švietimo įstaigos | |
dc.subject.lt | pokyčių projektavimas | |
dc.subject.lt | veiksmingumas | |
dc.subject.lt | grįžtamasis ryšys | |
dc.subject.en | communication tools | |
dc.subject.en | change | |
dc.subject.en | pre-school education institutions | |
dc.subject.en | change design | |
dc.subject.en | effectiveness | |
dc.subject.en | feedback | |
dcterms.sourcetitle | 25-osios Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija "Ekonomika ir vadyba", 2022 m. spalio 13 d. Vilnius = Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers „Science – Future of Lithuania“ "Economics and management", 13 October 2022, Vilnius, Lithuania | |
dc.publisher.name | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.elaba | 152280483 | |