Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorSemionova, Arianda
dc.date.accessioned2023-09-18T16:28:21Z
dc.date.available2023-09-18T16:28:21Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/114273
dc.description.abstractKiekviena įmonė siekia sėkmingai vykdyti savo veiklą, įveikti nuožmią konkurenciją, gerinti savo rezultatus. Pastaruoju metu komunikacijos srityje yra svarbūs socialiniai tinklai, dėl to įmonėms svarbu žinoti, kaip vertinti veiklos socialiniuose tinkluose poveikį verslo sėkmei. Jie suteikia galimybę greitai ir patogiai pateikti informaciją, didinti pardavimus, skatinti glaudesnius ryšius su vartotojais, o tai svarbu sėkmingai organizacijos veiklai. Nagrinėjama problema yra aktuali, kadangi yra siejama su sėkmingos komunikacijos strategijos kūrimo procesais, kurie gali padėti verslui sėkmingai vykdyti veiklą. Mokslinio straipsnio tikslas yra nustatyti, kurie įmonės veiklos rodikliai turi didžiausią reikšmę verslo sėkmei ir išskirti įmonių grupes pagal panašius veiklos rodiklius. Atlikta ekspertinė apklausa (dalyvavo 5 ekspertai), o ekspertų suderinamumui nustatyti skaičiuojamas Kendall koeficientas. Buvo naudojamas hierarchinis metodas ir k-vidurkio metodas atliekant klasterinę analizę ir rezultatai parodė, jog svarbiausi veiklos rodikliai įmonės sėkmei yra aukšti pardavimai ir įmonės žinomumas, o mažiausią įtaką turi įmonės turtas. Pirmasis klasteris pasižymėjo mažu darbuotojų skaičiumi, mažomis investicijomis, mažu grynuoju pelnu, tačiau patenkinamomis pardavimo pajamomis bei pakankamai žemais likusiais rodikliais. Antrasis klasteris turėjo didelį darbuotojų skaičių ir sukauptą pelną, daug investicijų, bei sąlyginai aukštus likusius rodiklius. Praktikoje gauti rezultatai galėtų užtikrinti efektyvų funkcionavimą konkurencingoje rinkoje.lit
dc.description.abstractEvery company strives to carry out its activities successfully, overcome fierce competition, and improve its results. Recently, social networks have become important in the field of communication, which is why it is important for companies to know how to assess the impact of social networking activities on business success. Social networks introduce an opportunity to receive information quickly and conveniently, increase sales, and promote closer relationships with consumers, which is important for the successful operation of the organization. The problem under consideration is relevant because it is associated with the processes of developing a successful communication strategy that can help a business run successfully. The aim of the scientific article is to determine which performance indicators of the company are most important for business success and to distinguish groups of companies according to similar performance indicators. The Kendall method was used in the expert appraisal to achieve this goal, and the results showed that the most important performance indicators for the company’s success are high sales and company awareness, with the least impact on the company’s assets. A hierarchical method and a k-means method were used for the cluster analysis, and the results showed that the first cluster was characterized by a small number of employees, low investment, low net profit but satisfactory sales revenue, and a sufficiently low residual rate. The second cluster had a large number of employees and accumulated profits, a lot of investment, and relatively high residual rates. In practice, these results are useful to operate effectively in a competitive market, so the company should determine which performance indicators have the greatest impact on business success.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 59-72
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2022/paper/viewFile/1198/318
dc.titleĮmonių veiklos rodiklių poveikio verslo sėkmei nustatymas
dc.title.alternativeDetermining the impact of business performance on business success
dc.typeStraipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper published in peer-reviewed conference publication
dcterms.accessRightsŠis straipsnis yra atvirosios prieigos straipsnis, turintis Kūrybinių bendrijų (Creative Commons) licenciją (CC BY 4.0), kuri leidžia neribotą straipsnio ar jo dalių panaudą su privaloma sąlyga nurodyti autorių ir pirminį šaltinį.
dcterms.licenseCreative Commons – Attribution – 4.0 International
dcterms.references54
dc.type.pubtypeP1d - Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article published in peer-reviewed conference proceedings
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsEV01 - Šiuolaikinių organizacijų plėtros vadyba / Management of Contemporary Organizations Development
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltverslas
dc.subject.ltsėkmė
dc.subject.ltįmonių veiklos rodikliai
dc.subject.ltsocialiniai tinklai
dc.subject.enbusiness
dc.subject.ensuccess
dc.subject.enbusiness performance indicators
dc.subject.ensocial networks
dcterms.sourcetitle25-osios Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija "Ekonomika ir vadyba", 2022 m. spalio 13 d. Vilnius = Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers „Science – Future of Lithuania“ "Economics and management", 13 October 2022, Vilnius, Lithuania
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba152260975


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą