• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Knygos / Books
  • Knygų dalys / Book Parts
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Knygos / Books
  • Knygų dalys / Book Parts
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Similar aims, different approaches: An analysis of campaign video ads in the Baltic States

Thumbnail
Data
2022
Autorius
Šuminas, Andrius
Pričins, Mārtiņš
Toode, Ülle
Zamauskė, Justina
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
This chapter examines the campaign in a geographical area with a shared political history—the three Baltic member states. What emerges is a similar pattern of campaigning to that experienced elsewhere in the EU with certain caveats. There was, for instance, a pronounced level of personalization, which formed a distinctive feature of how Baltic politicians communicated with their respective electorates.
Paskelbimo data (metai)
2022
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/115007
Kolekcijos
  • Knygų dalys / Book Parts [334]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis