Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorDapšys, Liudvikas
dc.date.accessioned2023-09-18T16:34:49Z
dc.date.available2023-09-18T16:34:49Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.issn2029-2341
dc.identifier.other(crossref_id)148778026
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/115167
dc.description.abstractThis article presents a method for presenting information in an interactive application, using a method that video games use to create narrative – scripted sequences – while following the principles of instructional design. A model for creating such sequences is also presented, inspired by a similar model for adventure video games. Five adventure video games were analysed to create this model. The created application has several advantages over real-life presentations: 1) the user does not physically have to appear at the location of the presentation, 2) the user can stop and start the presentation at a convenient time, and 3) the application may be more engaging than a recording of a real-life presentation.eng
dc.description.abstractStraipsnyje pristatomas informacijos pateikimo būdas interaktyvioje kompiuterinėje programoje, taikant metodą kompiuteriniuose žaidimuose perteikti naratyvui – scenarijaus įvykių sekoms, laikantis mokymo dizaino principų. Pristatomas tokių sekų kūrimo modelis, įkvėptas panašaus kompiuterinių žaidimų nuotykių žanro modelio. Naujam modeliui sukurti buvo išanalizuoti penki nuotykių žanro kompiuteriniai žaidimai. Sukurta programa turi keletą pranašumų, palyginti su gyvais pristatymais: 1) vartotojas fiziškai neprivalo pasirodyti pristatymo vietoje; 2) vartotojas gali sustabdyti ir pradėti pristatymą patogiu laiku; 3) programa gali būti patrauklesnė nei realaus pristatymo įrašas.lit
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 1-7
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.relation.isreferencedbyDOAJ
dc.relation.isreferencedbyDimensions
dc.relation.isreferencedbyProQuest Central
dc.relation.isreferencedbyTOC Premier
dc.relation.isreferencedbyGale's Academic OneFile
dc.source.urihttps://journals.vilniustech.lt/index.php/MLA/article/view/19145/11782
dc.titleA model for the creation of scripted sequences for serious game applications
dc.title.alternativeScenarijaus įvykių sekų, skirtų rimtų žaidimų programoms, kūrimo modelis
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.accessRightsThis is an Open Access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution License (http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original author and source are credited.
dcterms.licenseCreative Commons – Attribution – 4.0 International
dcterms.references17
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.studydirectionB04 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsIK05 - Virtuali ir pridėtinė realybė / Virtual and augmented reality
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltinformacinės technologijos
dc.subject.ltinstrukcijų dizainas
dc.subject.ltžaidimų dizainas
dc.subject.ltanimacija
dc.subject.ltscenarijaus įvykių sekos
dc.subject.eninformation technology
dc.subject.eninstructional design
dc.subject.engame design
dc.subject.enanimation
dc.subject.enscripted sequences
dcterms.sourcetitleMokslas – Lietuvos ateitis. Informacinės technologijos ir multimedija = Science – Future of Lithuania. Information technologies and multimedia
dc.description.volumevol. 15
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical University
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi148778026
dc.identifier.doi10.3846/mla.2023.19145
dc.identifier.elaba169978273


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą