Show simple item record

dc.contributor.authorMačiulis, Dovydas
dc.contributor.authorRimkus, Alfredas
dc.date.accessioned2023-09-18T16:35:01Z
dc.date.available2023-09-18T16:35:01Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn2029-9303
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/115200
dc.description.abstractApžvelgtos slėginio uždegimo variklio degimo fazės, vertinant jų įtaką variklio energetiniams ir ekologiniams rodikliams. Įvertintos pagrindinės tyrime naudojamų degalų (dyzelino, hidrinto augalinio aliejaus (angl. Hydrotreated Vegetable Oils – HVO), HVO mišinių su biobutanoliu) savybės. Atlikti eksperimentiniai tyrimai naudojant įvairius biodegalų mišinius ir keičiant išmetamųjų dujų recirkuliacijos (angl. Exhaust Gas Recirculation – EGR) intensyvumą. Remiantis eksperimentiniais rezultatais, naudojant programos „AVL BOOST“ paprogramę „Burn“, atlikta degimo proceso skaitinė analizė. Nustatyti degimo rodiklių skirtumai ir tikėtinos priežastys leidžia geriau suprasti degimo metu vykstančius procesus, kai variklis veikia įvairiais degalais ir keičiamas EGR. Tai leidžia parinkti tinkamiausią degalų mišinį ir EGR siekiant geriausių variklio ekologinių ir energetinių rodikliųlit
dc.description.abstractThe combustion phases of a compression ignition engine are reviewed, assessing their impact on the engine‘s energetic and ecological indicators. The main properties of the fuels used in the study (diesel, hydrotreated vegetable oils – HVO, HVO mixtures with biobutanol) were evaluated. Experimental studies were carried out using various biofuel mixtures and changing the intensity of Exhaust Gas Recirculation – EGR. Bassed on the experimental results, a numerical analysis of the combustion process was performed using the „Burn“ subroutine of the „AVL BOOST“ program. Identified differences in combustion rates and probable causes provide a better understanding of combustion processes when the engine is run on different fuels and EGR is changed. This allows you to choose the most suitable fuel mixture and EGR to achieve the best ecological and energy performance of the engine.eng
dc.format.extentp. 42-51
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttps://www.ktk.lt/uploads/b13fe798-1e09-484f-aa07-fde3f46ca599/Zurnalas_2022_2.pdf
dc.titleSlėginio uždegimo variklio degimo proceso skaitinė analizė naudojant įvairius biodegalų mišinius ir keičiant
dc.title.alternativeNumerical analysis of the combustion process of a compression ignition engine using different biofuel blends and changing EGR
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references16
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.studydirectionE12 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsTD0202 - Aplinką tausojantis transportas / Environment-friendly transport
dc.subject.ltspecializationsL102 - Energetika ir tvari aplinka / Energy and a sustainable environment
dc.subject.ltslėginio uždegimo variklis
dc.subject.ltdegimo vėlavimo fazė
dc.subject.ltkinetinė degimo fazė
dc.subject.ltdifuzinė degimo fazė
dc.subject.ltbiobutanolis
dc.subject.ltišmetamųjų dujų recirkuliacija
dc.subject.encompression ignition engine
dc.subject.enignition delay period
dc.subject.enpremixed combustion phase
dc.subject.enmixing – controlled combustion phase
dc.subject.enbiobutanol
dc.subject.enexhaust gas recirculation
dcterms.sourcetitleInžinerinės ir edukacinės technologijos = Engineering and educational technologies
dc.description.issueNr. 2
dc.publisher.nameKauno technikos kolegija
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba155216638


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record