dc.contributor.author | Rimkus, Alfredas | |
dc.contributor.author | Ščerbuk, Aleksandr Robert | |
dc.contributor.author | Melaika, Mindaugas | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T16:39:42Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T16:39:42Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.issn | 2029-9303 | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000032424 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/115613 | |
dc.description.abstract | Šiame tyrime nagrinėjamas variklio galios didinimas naudojant azoto suboksido tiekimo sistemą (toliau NOS (angl. Nitrous Oxide System). Straipsnyje pateikta NOS sistemų apžvalga. Variklio rodiklių skaitinis modeliavimas atliekamas programa AVL BOOST, prototipu pasirinktas kibirkštinio uždegimo atmosferinis Toyota GT86 4U-GSE variklis. Atlikti standartinio variklio ir NOS sistema modifikuoto variklio šiluminiai ir dinaminiai skaičiavimai, nustatyti energetiniai rodikliai (variklio galia išaugo ~24 %, efektyvusis naudingumo koeficientas padidėjo ~8,3 %), sudarytas indikatorinio slėgio grafikas, patikrintas alkūninio–švaistiklinio mechanizmo detalių atsparumas. | lit |
dc.description.abstract | This research analyses one of the ways how to increase internal combustion engine power – nitrous oxide (NOS) injection system application. Paper presents NOS systems overview. Spark ignition atmospheric Toyota GT86 4U-GSE engine was chosen as prototype to do numerical simulation using software AVL BOOST. Thermal and dynamic calculations, efficient parameters of standard and upgraded engine, also stress analysis of engine parts were carried out. | eng |
dc.format.extent | p. 120-126 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.relation.isreferencedby | Index Copernicus | |
dc.source.uri | https://www.ktk.lt/uploads/b2b37d5f-ee88-4b00-baa3-6d61b569ed38/2016_1.pdf | |
dc.subject | TD01 - Energiją ir aplinką tausojančios transporto priemonės / Energy saving and environment-friendly transport means | |
dc.title | Azoto suboksido tiekimo sistemos panaudojimo Toyota GT86 4U-GSE variklyje efektyvumo tyrimas | |
dc.type | Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dcterms.references | 10 | |
dc.type.pubtype | S3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Transporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.ltspecializations | L106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies | |
dc.subject.lt | Kibirkštinio uždegimo variklis | |
dc.subject.lt | Variklio galios didinimas | |
dc.subject.lt | Azoto suboksidas | |
dc.subject.lt | AVL BOOST | |
dc.subject.en | Spark ignition engine | |
dc.subject.en | Increase of engine power | |
dc.subject.en | Nitrous oxide | |
dc.subject.en | AVL BOOST | |
dcterms.sourcetitle | Inžinerinės ir edukacinės technologijos = Engineering and educational technologies | |
dc.description.issue | Nr. 1 | |
dc.publisher.name | Kauno technikos kolegija | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 17122043 | |