dc.contributor.author | Rimkus, Alfredas | |
dc.contributor.author | Kibickij, Jevgenij | |
dc.contributor.author | Melaika, Mindaugas | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T16:39:45Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T16:39:45Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.issn | 2029-9303 | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000032430 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/115628 | |
dc.description.abstract | Straipsnyje tiriami „BMW 318i N42B20” variklio dinaminių, energetinių ir ekologinių rodiklių pokyčiai, benziną pakeitus suslėgtomis gamtinėmis dujomis (SGD) bei įdiegus priverstinį oro pripūtimą. Suslėgtų gamtinių dujų ir turbokompresoriaus panaudojimo vidaus degimo variklyje efektyvumas analizuojamas naudojant s kaitinę mo deliavimo programą „AVL Boost”. Gauti skaičiavimų rezultatai rodo, kad modifikuotam varikliui veikiant SGD degalais išauga jo galia, sumažėja lyginamosios degalų sąnaudos ir azoto oksidų (NO x) bei angliavandenilių (CH) koncentracija deginiuose. | lit |
dc.description.abstract | Paper presents research of the “BMW 318i N42B20” engine dynamic, efficient and ecological indicators change when the compressed natural gas (CNG) is used instead of gasoline fuel and the turbocharger is being adopted. Numerical simulation software AVL BOOS T was used to investigate the efficiency of the turbocharged engine running on compressed natural gas. Obtained results show that modified engine running on CNG has increased power and lower specific fuel consumptions, also nitrous oxide and hydrocarbons c oncentration in exhaust gases decreased. | eng |
dc.format.extent | p. 143-148 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.relation.isreferencedby | Index Copernicus | |
dc.source.uri | https://www.ktk.lt/uploads/8415841b-daa7-4328-aebe-9fc29ebc810f/2018_1.pdf | |
dc.subject | TD01 - Energiją ir aplinką tausojančios transporto priemonės / Energy saving and environment-friendly transport means | |
dc.title | Automobilio „BMW 318i“ ekologinių ir energetinių parametrų pokyčio tyrimas naudojant suslėgtas gamtines dujas ir pritaikius turbokompresorių | |
dc.type | Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dcterms.references | 14 | |
dc.type.pubtype | S3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Transporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.ltspecializations | L106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies | |
dc.subject.lt | Vidaus degimo variklis | |
dc.subject.lt | Suslėgtos gamtinės dujos | |
dc.subject.lt | Variklio galia | |
dc.subject.lt | Sukimo momentas | |
dc.subject.lt | Teršalų emisija | |
dc.subject.en | Internal combustion engine | |
dc.subject.en | Compressed natural gas | |
dc.subject.en | Engine power | |
dc.subject.en | Torque | |
dc.subject.en | Exhaust emissions | |
dcterms.sourcetitle | Inžinerinės ir edukacinės technologijos = Engineering and educational technologies | |
dc.description.issue | Nr. 1 | |
dc.publisher.name | Kauno technikos kolegija | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 17122402 | |