Show simple item record

dc.contributor.authorRimkus, Alfredas
dc.contributor.authorKibickij, Jevgenij
dc.contributor.authorMelaika, Mindaugas
dc.date.accessioned2023-09-18T16:39:45Z
dc.date.available2023-09-18T16:39:45Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2029-9303
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000032430
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/115628
dc.description.abstractStraipsnyje tiriami „BMW 318i N42B20” variklio dinaminių, energetinių ir ekologinių rodiklių pokyčiai, benziną pakeitus suslėgtomis gamtinėmis dujomis (SGD) bei įdiegus priverstinį oro pripūtimą. Suslėgtų gamtinių dujų ir turbokompresoriaus panaudojimo vidaus degimo variklyje efektyvumas analizuojamas naudojant s kaitinę mo deliavimo programą „AVL Boost”. Gauti skaičiavimų rezultatai rodo, kad modifikuotam varikliui veikiant SGD degalais išauga jo galia, sumažėja lyginamosios degalų sąnaudos ir azoto oksidų (NO x) bei angliavandenilių (CH) koncentracija deginiuose.lit
dc.description.abstractPaper presents research of the “BMW 318i N42B20” engine dynamic, efficient and ecological indicators change when the compressed natural gas (CNG) is used instead of gasoline fuel and the turbocharger is being adopted. Numerical simulation software AVL BOOS T was used to investigate the efficiency of the turbocharged engine running on compressed natural gas. Obtained results show that modified engine running on CNG has increased power and lower specific fuel consumptions, also nitrous oxide and hydrocarbons c oncentration in exhaust gases decreased.eng
dc.format.extentp. 143-148
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttps://www.ktk.lt/uploads/8415841b-daa7-4328-aebe-9fc29ebc810f/2018_1.pdf
dc.subjectTD01 - Energiją ir aplinką tausojančios transporto priemonės / Energy saving and environment-friendly transport means
dc.titleAutomobilio „BMW 318i“ ekologinių ir energetinių parametrų pokyčio tyrimas naudojant suslėgtas gamtines dujas ir pritaikius turbokompresorių
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references14
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltspecializationsL106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies
dc.subject.ltVidaus degimo variklis
dc.subject.ltSuslėgtos gamtinės dujos
dc.subject.ltVariklio galia
dc.subject.ltSukimo momentas
dc.subject.ltTeršalų emisija
dc.subject.enInternal combustion engine
dc.subject.enCompressed natural gas
dc.subject.enEngine power
dc.subject.enTorque
dc.subject.enExhaust emissions
dcterms.sourcetitleInžinerinės ir edukacinės technologijos = Engineering and educational technologies
dc.description.issueNr. 1
dc.publisher.nameKauno technikos kolegija
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba17122402


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record