Švietimo įstaigų mokymo padalinių darbo kokybės kompleksinis vertinimas
Date
2016Author
Ginevičius, Romualdas
Gedvilaitė, Dainora
Ginevičienė, Vanda Birutė
Metadata
Show full item recordAbstract
Siekiant kryptingai valdyti socioekonomines sistemas reikia turėti galimybę reikiamu laiko momentu kiekybiškai nustatyti jų būklę. Prie tokių sistemų galime priskirti ir universiteto dėstytojų bei jo padalinių darbo kokybę, realybėje pasireiškiančią daugeliu aspektų. Formalizavus šiuos aspektus atspindinčią informaciją, gauname nagrinėjamą reiškinį apibūdinančią rodiklių sistemą. Ją kiekybiškai įvertinti leidžia daugiakriterių metodų taikymas. Tokiu būdu buvo atliktas magistrantūros studijų, universitetų dėstytojų, jų padalinių darbo kokybės vertinimas. Pakeitus rodiklių reikšmių normalizavimo būdą galima nustatyti ne tik nagrinėjamų alternatyvų prioritetinę eilę, bet ir atskirai paimto reiškinio kiekybinę būklę.