Jaunų specialistų motyvai dirbti aukštojoje mokykloje
Date
2017Author
Čižiūnienė, Kristina
Rimkus, Alfredas
Surblys, Vytenis
Metadata
Show full item recordAbstract
Dabartinių permainų laiką žymi sparti darbo pasaulio kaita, dėl ko sunku tiksliai nustatyti perspektyviausių kvalifikacijų poreikį, darbo rinkos raidą. Šiuolaikiniai pokyčiai rinkoje kelia vis didesnius reikalavimus ne tik būsimiems darbuotojams, bet ir pedagogams, kurie rengia būsimus specialistus. Šiai dienai plačiai yra paplitusi nuomonė, kad kertinis, naują ekonomiką apibudinantis aspektas yra padidėjusi žinių svarba ir jų skleidimas visuomenėje. Aukštosiose mokyklose trūksta jaunų žmonių galinčių dėstyti bendruosius bei specialybinius dalykus, todėl, šiame straipsnyje, siekiama pateikti kokie yra motyvai jiems dirbti aukštosiose mokyklose. The current period of change indicates a rapid change in the working world, which is difficult to accurately determine the most promising qualifications needs, labor market developments. Modern developments in the market are becoming more demanding, not only for future employees, but also for teachers who prepare future specialists. This day is a widely held view that the cornerstone of the new economy characterizing aspect is the increased importance of knowledge and its dissemination in society. Lack of young people for teaching general and special subjects in higher education, so this article aims to provide what are the reasons for them to work in higher education.