Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorRimkus, Alfredas
dc.contributor.authorPukalskas, Saugirdas
dc.date.accessioned2023-09-18T16:48:08Z
dc.date.available2023-09-18T16:48:08Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2029-9303
dc.identifier.other(BIS)KOL02-000003049
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/117017
dc.description.abstractStraipsnyje pateikti automobilio Honda Civic su kibirkštinio uždegimo varikliu D14A3 energetinių ir ekologinių rodiklių tyrimo rezultatai varikliui veikiant benzinu A98 bei biodegalais E85 ir papildomai tiekiant vandenilio (H2) dujas. Dujos gaminamos elektrolizės būdu iš vandens ir į variklio įsiurbimo kolektorių tiekiamas H2 ir O2 (HHO) dujų mišinys. Tyrimas atliktas automobiliui važiuojant pastoviu 50 km/h greičiu ir varikliui veikiant liesu mišiniu. HHO dujos pagerina mišinio degimą ir sumažina nepilnai sudegusių angliavandenilių koncentraciją deginiuose, bet padidina azoto oksidų emisiją. Variklio energetinis efektyvumas išauga iki 2 % benziną pakeitus E85 degalais ir tiekiant 1,5 l/min HHO dujų.lit
dc.description.abstractPaper presents the research results of efficient and ecological indicators of Honda Civic vehicle spark ignition engine D14A3 which was using petrol A98, biofuels E85 and additionally supplied hydrogen gas. H2 gas was produced by electrolysis from water. The O2 and H2 (HHO) gas mixture was supplied into engine intake manifold. Research was performed when vehicle was running at constant 50 km/h speed and engine was working with lean fuel mixture. HHO gas improve mixture combustion and reduce hydrocarbons concentration in exhaust gases, but it increases nitrous oxide emission. Engine efficiency increases by 2% when petrol is replaced by E85 fuel and additionally 1.5 l/min of HHO gas is supplied.eng
dc.format.extentp. 102-107
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttp://www.ktk.lt/assets/Uploads/astuntas-numeris.pdf
dc.subjectTD01 - Energiją ir aplinką tausojančios transporto priemonės / Energy saving and environment-friendly transport means
dc.titleKibirkštinio uždegimo variklio veikimo rodiklių gerinimas naudojant biodegalus ir vandenilį
dc.title.alternativeImprovement of spark ignition engine work parameters using biofuels and hydrogen
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references42
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.contributor.facultyAplinkos inžinerijos fakultetas / Faculty of Environmental Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.researchfieldT 004 - Aplinkos inžinerija / Environmental engineering
dc.subject.ltspecializationsL102 - Energetika ir tvari aplinka / Energy and a sustainable environment
dc.subject.ltVandenilis
dc.subject.ltKibirkštinio uždegimo variklis
dc.subject.ltEnergetiniai ir ekologiniai rodikliai
dc.subject.enHydrogen
dc.subject.enSpark ignition engine
dc.subject.enEfficient and ecological indicators
dcterms.sourcetitleInžinerinės ir edukacinės technologijos : mokslinių straipsnių žurnalas = Engineering and educational technologies : scientific journal
dc.description.issueNr. 2
dc.publisher.nameKauno technikos kolegija
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba20189223


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą