dc.contributor.author | Ročys, Mindaugas | |
dc.contributor.author | Melaika, Mindaugas | |
dc.contributor.author | Rimkus, Alfredas | |
dc.contributor.author | Pukalskas, Saugirdas | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T16:48:25Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T16:48:25Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.issn | 2029-9303 | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000033368 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/117078 | |
dc.description.abstract | Straipsnyje pateikti automobilio Nissan kibirkštinio uždegimo variklio HR 16DE energetinių ir ekologinių rodiklių modeliavimo rezultatai varikliui veikiant biometano ir vandenilio mišiniu. Modeliavimas atliktas su skaitinio modeliavimo programa AVL BOOST. Modeliavimo metu įvertinti įvairios sudėties mišiniai (CH4; CH4+5 % H2; CH4+10 % H2; CH4+15 % H2; CH4+20 % H2; CH4+25 % H2; CH4+30 % H2). Modeliavimo metu analizuota degimo proceso temperatūra ir slėgis, degalų sąnaudos bei deginių emisija. Šio tyrimo tikslas yra nustatyti optimalios sudėties biometano ir vandenilio mišinį, kuris užtikrintų mažiausias degalų sąnaudas ir didžiausią ekologiją. | lit |
dc.description.abstract | Paper presents the numerical simulation results of efficient and ecologic parameters of spark ignition engine Nissan HR16DE, which was using bio-methane and hydrogen fuel mixtures. Numerical simulation software AVL BOOST was used to evaluate different composition fuel mixtures (CH4; CH4+5% H2; CH4+10% H2; CH4+15% H2; CH4+20% H2; CH4+25% H2; CH4+30% H2). The analysis included combustion temperature and pressure, fuel consumptions and exhaust gas emission data. The aim of this research is to determine the optimum fuel composition of bio-methane and hydrogen, which could let to obtain lowest fuel consumptions and best ecology level. | eng |
dc.format.extent | p. 108-113 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.relation.isreferencedby | Index Copernicus | |
dc.source.uri | https://www.ktk.lt/uploads/262039b0-8849-452e-97ce-8312189eb62a/2016_2.pdf | |
dc.subject | TD01 - Energiją ir aplinką tausojančios transporto priemonės / Energy saving and environment-friendly transport means | |
dc.title | Biometano ir vandenilio mišinių panaudojimo kibirkštinio uždegimo variklyje modeliavimas | |
dc.title.alternative | The simulation of bio-methane and hydrogen mixtures use in spark ignition engine | |
dc.type | Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dcterms.references | 11 | |
dc.type.pubtype | S3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Transporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.researchfield | T 004 - Aplinkos inžinerija / Environmental engineering | |
dc.subject.ltspecializations | L102 - Energetika ir tvari aplinka / Energy and a sustainable environment | |
dc.subject.lt | Biometanas | |
dc.subject.lt | Vandenilis | |
dc.subject.lt | Kibirkštinio uždegimo variklis | |
dc.subject.lt | Modeliavimas | |
dc.subject.en | Bio-methane | |
dc.subject.en | Hydrogen | |
dc.subject.en | Spark ignition engine | |
dc.subject.en | Simulation | |
dcterms.sourcetitle | Inžinerinės ir edukacinės technologijos = Engineering and educational technologies | |
dc.description.issue | Nr. 2(8) | |
dc.publisher.name | Kauno technikos kolegija | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 20201892 | |