Biometano ir vandenilio mišinių panaudojimo kibirkštinio uždegimo variklyje modeliavimas
![Thumbnail](/bitstream/handle/123456789/117078/iet_Vol2_N8_108-113_Rocys.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
View/ Open
Date
2016Author
Ročys, Mindaugas
Melaika, Mindaugas
Rimkus, Alfredas
Pukalskas, Saugirdas
Metadata
Show full item recordAbstract
Straipsnyje pateikti automobilio Nissan kibirkštinio uždegimo variklio HR 16DE energetinių ir ekologinių rodiklių modeliavimo rezultatai varikliui veikiant biometano ir vandenilio mišiniu. Modeliavimas atliktas su skaitinio modeliavimo programa AVL BOOST. Modeliavimo metu įvertinti įvairios sudėties mišiniai (CH4; CH4+5 % H2; CH4+10 % H2; CH4+15 % H2; CH4+20 % H2; CH4+25 % H2; CH4+30 % H2). Modeliavimo metu analizuota degimo proceso temperatūra ir slėgis, degalų sąnaudos bei deginių emisija. Šio tyrimo tikslas yra nustatyti optimalios sudėties biometano ir vandenilio mišinį, kuris užtikrintų mažiausias degalų sąnaudas ir didžiausią ekologiją. Paper presents the numerical simulation results of efficient and ecologic parameters of spark ignition engine Nissan HR16DE, which was using bio-methane and hydrogen fuel mixtures. Numerical simulation software AVL BOOST was used to evaluate different composition fuel mixtures (CH4; CH4+5% H2; CH4+10% H2; CH4+15% H2; CH4+20% H2; CH4+25% H2; CH4+30% H2). The analysis included combustion temperature and pressure, fuel consumptions and exhaust gas emission data. The aim of this research is to determine the optimum fuel composition of bio-methane and hydrogen, which could let to obtain lowest fuel consumptions and best ecology level.