Show simple item record

dc.contributor.authorRočys, Mindaugas
dc.contributor.authorMelaika, Mindaugas
dc.contributor.authorRimkus, Alfredas
dc.contributor.authorPukalskas, Saugirdas
dc.date.accessioned2023-09-18T16:48:25Z
dc.date.available2023-09-18T16:48:25Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2029-9303
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000033368
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/117078
dc.description.abstractStraipsnyje pateikti automobilio Nissan kibirkštinio uždegimo variklio HR 16DE energetinių ir ekologinių rodiklių modeliavimo rezultatai varikliui veikiant biometano ir vandenilio mišiniu. Modeliavimas atliktas su skaitinio modeliavimo programa AVL BOOST. Modeliavimo metu įvertinti įvairios sudėties mišiniai (CH4; CH4+5 % H2; CH4+10 % H2; CH4+15 % H2; CH4+20 % H2; CH4+25 % H2; CH4+30 % H2). Modeliavimo metu analizuota degimo proceso temperatūra ir slėgis, degalų sąnaudos bei deginių emisija. Šio tyrimo tikslas yra nustatyti optimalios sudėties biometano ir vandenilio mišinį, kuris užtikrintų mažiausias degalų sąnaudas ir didžiausią ekologiją.lit
dc.description.abstractPaper presents the numerical simulation results of efficient and ecologic parameters of spark ignition engine Nissan HR16DE, which was using bio-methane and hydrogen fuel mixtures. Numerical simulation software AVL BOOST was used to evaluate different composition fuel mixtures (CH4; CH4+5% H2; CH4+10% H2; CH4+15% H2; CH4+20% H2; CH4+25% H2; CH4+30% H2). The analysis included combustion temperature and pressure, fuel consumptions and exhaust gas emission data. The aim of this research is to determine the optimum fuel composition of bio-methane and hydrogen, which could let to obtain lowest fuel consumptions and best ecology level.eng
dc.format.extentp. 108-113
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttps://www.ktk.lt/uploads/262039b0-8849-452e-97ce-8312189eb62a/2016_2.pdf
dc.subjectTD01 - Energiją ir aplinką tausojančios transporto priemonės / Energy saving and environment-friendly transport means
dc.titleBiometano ir vandenilio mišinių panaudojimo kibirkštinio uždegimo variklyje modeliavimas
dc.title.alternativeThe simulation of bio-methane and hydrogen mixtures use in spark ignition engine
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references11
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.researchfieldT 004 - Aplinkos inžinerija / Environmental engineering
dc.subject.ltspecializationsL102 - Energetika ir tvari aplinka / Energy and a sustainable environment
dc.subject.ltBiometanas
dc.subject.ltVandenilis
dc.subject.ltKibirkštinio uždegimo variklis
dc.subject.ltModeliavimas
dc.subject.enBio-methane
dc.subject.enHydrogen
dc.subject.enSpark ignition engine
dc.subject.enSimulation
dcterms.sourcetitleInžinerinės ir edukacinės technologijos = Engineering and educational technologies
dc.description.issueNr. 2(8)
dc.publisher.nameKauno technikos kolegija
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba20201892


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record