• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

M1 klasės automobilių stabdymo parametrų tyrimas

Thumbnail
View/Open
iet_Vol2_N_8_120-125_Nazarovas.pdf (547.5Kb)
Date
2016
Author
Nazarovas, Saulius
Nagurnas, Saulius
Žuraulis, Vidas
Skačkauskas, Paulius
Metadata
Show full item record
Abstract
Šiuo metu privalomojoje techninėje apžiūroje lengvųjų automobilių darbinių stabdžių efektyvumas vertinamas pagal stabdymo jėgų, tenkančių atitinkamai ašiai, reikšmes. Tačiau stabdžių paminos nuspaudimo jėga dažnai nėra vertinama. Todėl, šiame straipsnyje pateiktame tyrime siekiama įvertinti lengvųjų automobilių darbinių stabdžių funkcionavimo efektyvumą, atsižvelgiant į stabdžių paminą veikiančią jėgą bei automobilio masę. Šiam tikslui pasiekti, pirmiausia atlikti eksperimentiniai lengvųjų automobilių bandymai ant būgninio stabdžių efektyvumo patikros stendo. Remiantis gautais rezultatais nustatytos priklausomybės tarp stabdžių paminą veikiančios jėgos ir stabdymo metu automobilio ratus veikiančių jėgų. Gautų eksperimentinių tyrimų rezultatų apdorojimui sudarytas matematinės statistikos modelis, kurio rezultatai gali būti panaudojami praktinėje techninių apžiūrų veikloje, tikrinant lengvųjų automobilių stabdžių sistemų efektyvumą. Tam panaudotas Microsoft Visual Studio programinis paketas.
 
Currently, during an obligatory periodic technical inspection, the efficiency of service brakes of light vehicles is evaluated according to the values of braking forces that distribute to a certain axle. However, the pressing force of a brake pedal is usually not evaluated. Thus, in the research presented in this work it is aimed to evaluate the efficiency of light vehicles’ service brakes functionality based on the force that affects the brake pedal and the mass of a vehicle. To reach this aim, first of all, experimental tests of light vehicles are done on a roller brake test stand. Based on the obtained results, dependencies between the force affecting the brake pedal and the forces affecting the vehicle's wheels during braking were determined. For the processing of the obtained experimental tests' results, a mathematical statistics model was created, and its results can be used in the activities of a technical inspection while checking the efficiency of the vehicles' brake system. For this, a Microsoft Visual Studio software package was used.
 
Issue date (year)
2016
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/117079
Collections
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources [8559]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister