• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai Web of Science ir/ar Scopus referuojamuose leidiniuose / Articles in Web of Science and/or Scopus indexed sources
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai Web of Science ir/ar Scopus referuojamuose leidiniuose / Articles in Web of Science and/or Scopus indexed sources
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Paslaugų vartotojų pasitenkinimo nustatymas: VŠĮ „Nacionalinė regionų plėtros agentūra“ atvejis

Thumbnail
Date
2016
Author
Vilkaitė-Vaitonė, Neringa
Papšienė, Palmira
Grikienė, Toma
Metadata
Show full item record
Abstract
Straipsnyje analizuojamas VšĮ „Nacionalinė regionų plėtros agentūra“ vartotojų pasitenkinimas paslaugomis. Problema formuluojama tokiu klausimu: ar VšĮ „Nacionalinė regionų plėtros agentūra“ vartotojai yra patenkinti organizacijos teikiamomis paslaugomis? Tyrimo tikslas – išanalizavus teorines vartotojų pasitenkinimo nustatymo prielaidas, įvertinti VšĮ „Nacionalinė regionų plėtros agentūra“ vartotojų pasitenkinimą. Teorinis vartotojų pasitenkinimo paslaugomis pagrindimas atliktas taikant mokslinės literatūros analizės, apibendrinimo metodus. Empiriniam VšĮ „Nacionalinė regionų plėtros agentūra“ vartotojų pasitenkinimo paslaugomis tyrimui atlikti taikytas anketinės apklausos metodas. Anketinės apklausos rezultatai analizuoti statistinės analizės metodu. Atlikto empirinio tyrimo rezultatai parodė, kad dauguma VšĮ „Nacionalinė regionų plėtros agentūra“ teikiamų paslaugų tenkina vartotojų lūkesčius.
 
The article analyses customers satisfaction in services of public institution „National regions development agency“. A problem is formed by the question : if customers of public institution „National regions development agency“ are satisfied in services of the organization ? Research goal – having analyzed theoretical assumptions of determining of customers satisfaction, to assess satisfaction of customers of public institution „National regions development agency“. Theoretical grounding of customers’ satisfaction in services was performed by applying methods of summarizing of analysis of scientific literature. To perform empirical research of public institution „National regions development agency“ customers‘ satisfaction in services there was applied a questionnaire method. The results of the questionning were anlalyzed by usin a method of statistical analysis. The results of the performed empirical research indicated that most services of public institution „National regions development agency“ satisfy customers expectations.
 
Issue date (year)
2016
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/117122
Collections
  • Straipsniai Web of Science ir/ar Scopus referuojamuose leidiniuose / Articles in Web of Science and/or Scopus indexed sources [7946]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister