Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorVilkaitė-Vaitonė, Neringa
dc.contributor.authorPapšienė, Palmira
dc.contributor.authorGrikienė, Toma
dc.date.accessioned2023-09-18T16:48:38Z
dc.date.available2023-09-18T16:48:38Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn1822-6760
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000033108
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/117122
dc.description.abstractStraipsnyje analizuojamas VšĮ „Nacionalinė regionų plėtros agentūra“ vartotojų pasitenkinimas paslaugomis. Problema formuluojama tokiu klausimu: ar VšĮ „Nacionalinė regionų plėtros agentūra“ vartotojai yra patenkinti organizacijos teikiamomis paslaugomis? Tyrimo tikslas – išanalizavus teorines vartotojų pasitenkinimo nustatymo prielaidas, įvertinti VšĮ „Nacionalinė regionų plėtros agentūra“ vartotojų pasitenkinimą. Teorinis vartotojų pasitenkinimo paslaugomis pagrindimas atliktas taikant mokslinės literatūros analizės, apibendrinimo metodus. Empiriniam VšĮ „Nacionalinė regionų plėtros agentūra“ vartotojų pasitenkinimo paslaugomis tyrimui atlikti taikytas anketinės apklausos metodas. Anketinės apklausos rezultatai analizuoti statistinės analizės metodu. Atlikto empirinio tyrimo rezultatai parodė, kad dauguma VšĮ „Nacionalinė regionų plėtros agentūra“ teikiamų paslaugų tenkina vartotojų lūkesčius.lit
dc.description.abstractThe article analyses customers satisfaction in services of public institution „National regions development agency“. A problem is formed by the question : if customers of public institution „National regions development agency“ are satisfied in services of the organization ? Research goal – having analyzed theoretical assumptions of determining of customers satisfaction, to assess satisfaction of customers of public institution „National regions development agency“. Theoretical grounding of customers’ satisfaction in services was performed by applying methods of summarizing of analysis of scientific literature. To perform empirical research of public institution „National regions development agency“ customers‘ satisfaction in services there was applied a questionnaire method. The results of the questionning were anlalyzed by usin a method of statistical analysis. The results of the performed empirical research indicated that most services of public institution „National regions development agency“ satisfy customers expectations.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 444-452
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.relation.isreferencedbyCAB Abstracts
dc.relation.isreferencedbyDOAJ
dc.relation.isreferencedbyBusiness Source Complete
dc.relation.isreferencedbyEmerging Sources Citation Index (Web of Science)
dc.source.urihttp://mts.asu.lt/mtsrbid/article/view/1016/1035
dc.subjectVE05 - Socioekonominių sistemų universalaus tvarumo tyrimai / Universal sustainability research
dc.titlePaslaugų vartotojų pasitenkinimo nustatymas: VŠĮ „Nacionalinė regionų plėtros agentūra“ atvejis
dc.title.alternativeDetermining of satisfaction of service customers: case of public institution „National regions development agency“
dc.typeStraipsnis Web of Science DB / Article in Web of Science DB
dcterms.references26
dc.type.pubtypeS1 - Straipsnis Web of Science DB / Web of Science DB article
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas Šiaulių valstybinė kolegija
dc.contributor.institutionŠiaulių valstybinė kolegija
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltpaslauga
dc.subject.ltpaslaugų vartotojai
dc.subject.ltvartotojų pasitenkinimas
dc.subject.ltpasitenkinimo nustatymas
dc.subject.ltvartotojų pasitenkinimo veiksniai
dc.subject.enservice
dc.subject.enservice customers
dc.subject.encustomers’ satisfaction
dc.subject.endetermining of satisfaction
dc.subject.enfactors of customers satisfaction
dcterms.sourcetitleManagement theory and studies for rural business and infrastructure development : scientific journal = Vadybos mokslas ir studijos – kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai : mokslo žurnalas
dc.description.issueNr. 4
dc.description.volumet. 38
dc.publisher.nameAleksandro Stulginskio universitetas
dc.publisher.cityKaunas, Akademija
dc.identifier.doi000439347400012
dc.identifier.doi10.15544/mts.2016.36
dc.identifier.elaba20207202


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą