Architektūros kūrybinės dirbtuvės "Moderni ugdymo erdvė"
Santrauka
Abiem atvejais kūrybinėms dirbtuvėms pasirinkta analogiška struktūra. Siekiant akademinių ir mokslinių tikslų naudotos bei derintos skirtingos priemonės: autorefleksijos, ekskursijos, objektų lankymas ir pažinimas in situ; paskaitos ir diskusijos; studentų darbas grupėse ir individualiai; informacijos rinkimas iš rašytinių šaltinių, atliekant natūrinius tyrimus, interviu būdu ir viešas rezultatų pristatymas. Kūrybinių dirbtuvių rezultatas daugialypis. Pasiektas akademinis tikslas ugdyti jaunų architektų kūrybingumą, kritinį mąstymą, profesinį sąmoningumą, inovatyvumą, gebėjimą teikti siūlymus, kaip jau suformuotas bendrojo ugdymo mokyklų erdves pritaikyti modernios mokyklos poreikiams. Mokslinis (tyrimų) tikslas įgyvendinamas tarsi neakivaizdžiai, bet esmingai. Pirmiausia paskleidžiama žinia, kad ugdyti skirta fizinė erdv yra svarbus, tyrimo vertas objektas. Surinkta įvairaus pobūdžio informacija leidžia suformuoti objektų istorines apybraižas, identifikuoti esamą fizinę ir socialinę kiekvieno tirto objekto situaciją bei sudaro prielaidas bendresnio pobūdžio įžvalgoms rastis.