dc.contributor.author | Žuraulis, Vidas | |
dc.contributor.author | Matuzevičius, Dalius | |
dc.contributor.author | Serackis, Artūras | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T16:48:56Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T16:48:56Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.issn | 0353-5320 | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000031807 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/117182 | |
dc.description.abstract | The aim of this study has been to propose a new method for automatic rectification and stitching of the images taken on the accident site. The proposed method does not require any measurements to be performed on the accident site and thus it is frsjebalaee of measurement errors. The experimental investigation was performed in order to compare the vehicle trajectory estimation according to the yaw marks in the stitched image and the trajectory, reconstructed using the GPS data. The overall mean error of the trajectory reconstruction, produced by the method proposed in this paper was 0.086 m. It was only 0.18% comparing to the whole trajectory length. | eng |
dc.description.abstract | Pagrindinis šio tyrimo tikslas buvo pasiūlyti naują automatinio vaizdų iš eismo įvykio vietos atstatymo ir sujungimo metodą. Pasiūlytas metodas nereikalauja jokių eismo įvykio vietos matavimų, todėl nėra priklausoma nuo matavimo paklaidų. Kad palyginti automobilio trajektoriją, gautą pagal apjungtus padangų šoninio slydimo pėdsakų vaizdus, su perskaičiuota trajektorija iš GPS jutiklio buvo atliktas eksperimentinis tyrimas. Naudojant straipsnyje pristatytą metodą gauta vidutinė 0,086 m atkurtos trajektorijos paklaida ir tai sudaro vos 0,18 % nuo viso trajektorijos ilgio. | lit |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | p. 23-30 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | eng | |
dc.relation.isreferencedby | FLUIDEX | |
dc.relation.isreferencedby | GEOBASE | |
dc.relation.isreferencedby | Scopus | |
dc.relation.isreferencedby | Science Citation Index Expanded (Web of Science) | |
dc.subject | TD03 - Transporto sistemų ir eismo modeliavimas, optimizavimas, sauga ir valdymas / Transport systems and traffic modeling, optimization, safety and management | |
dc.title | A method for automatic image rectification and stitching for vehicle yaw marks trajectory estimation | |
dc.type | Straipsnis Web of Science DB / Article in Web of Science DB | |
dcterms.references | 23 | |
dc.type.pubtype | S1 - Straipsnis Web of Science DB / Web of Science DB article | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Transporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering | |
dc.contributor.faculty | Elektronikos fakultetas / Faculty of Electronics | |
dc.contributor.department | Automobilių transporto katedra / Department of Automobile Transport | |
dc.subject.researchfield | T 001 - Elektros ir elektronikos inžinerija / Electrical and electronic engineering | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.ltspecializations | L106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies | |
dc.subject.lt | Eismo įvykio ekspertizė | |
dc.subject.lt | Vaizdų išlyginimas ir sujungimas | |
dc.subject.lt | Kritinio greičio formulė | |
dc.subject.lt | Šoninio slydimo pėdsakai | |
dc.subject.lt | Automobilio trajektorija | |
dc.subject.en | Accident reconstruction | |
dc.subject.en | Image alignment and stitching | |
dc.subject.en | Critical speed equation | |
dc.subject.en | Yaw marks | |
dc.subject.en | Vehicle trajectory | |
dcterms.sourcetitle | PROMET - Traffic&Transportation | |
dc.description.issue | no. 1 | |
dc.description.volume | Vol. 28 | |
dc.publisher.name | University of Zagreb | |
dc.publisher.city | Zagreb | |
dc.identifier.doi | 000372477200003 | |
dc.identifier.doi | 10.7307/ptt.v28i1.1752 | |
dc.identifier.elaba | 20208069 | |