Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorŽuraulis, Vidas
dc.contributor.authorMatuzevičius, Dalius
dc.contributor.authorSerackis, Artūras
dc.date.accessioned2023-09-18T16:48:56Z
dc.date.available2023-09-18T16:48:56Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn0353-5320
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000031807
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/117182
dc.description.abstractThe aim of this study has been to propose a new method for automatic rectification and stitching of the images taken on the accident site. The proposed method does not require any measurements to be performed on the accident site and thus it is frsjebalaee of measurement errors. The experimental investigation was performed in order to compare the vehicle trajectory estimation according to the yaw marks in the stitched image and the trajectory, reconstructed using the GPS data. The overall mean error of the trajectory reconstruction, produced by the method proposed in this paper was 0.086 m. It was only 0.18% comparing to the whole trajectory length.eng
dc.description.abstractPagrindinis šio tyrimo tikslas buvo pasiūlyti naują automatinio vaizdų iš eismo įvykio vietos atstatymo ir sujungimo metodą. Pasiūlytas metodas nereikalauja jokių eismo įvykio vietos matavimų, todėl nėra priklausoma nuo matavimo paklaidų. Kad palyginti automobilio trajektoriją, gautą pagal apjungtus padangų šoninio slydimo pėdsakų vaizdus, su perskaičiuota trajektorija iš GPS jutiklio buvo atliktas eksperimentinis tyrimas. Naudojant straipsnyje pristatytą metodą gauta vidutinė 0,086 m atkurtos trajektorijos paklaida ir tai sudaro vos 0,18 % nuo viso trajektorijos ilgio.lit
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 23-30
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.relation.isreferencedbyFLUIDEX
dc.relation.isreferencedbyGEOBASE
dc.relation.isreferencedbyScopus
dc.relation.isreferencedbyScience Citation Index Expanded (Web of Science)
dc.subjectTD03 - Transporto sistemų ir eismo modeliavimas, optimizavimas, sauga ir valdymas / Transport systems and traffic modeling, optimization, safety and management
dc.titleA method for automatic image rectification and stitching for vehicle yaw marks trajectory estimation
dc.typeStraipsnis Web of Science DB / Article in Web of Science DB
dcterms.references23
dc.type.pubtypeS1 - Straipsnis Web of Science DB / Web of Science DB article
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.contributor.facultyElektronikos fakultetas / Faculty of Electronics
dc.contributor.departmentAutomobilių transporto katedra / Department of Automobile Transport
dc.subject.researchfieldT 001 - Elektros ir elektronikos inžinerija / Electrical and electronic engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltspecializationsL106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies
dc.subject.ltEismo įvykio ekspertizė
dc.subject.ltVaizdų išlyginimas ir sujungimas
dc.subject.ltKritinio greičio formulė
dc.subject.ltŠoninio slydimo pėdsakai
dc.subject.ltAutomobilio trajektorija
dc.subject.enAccident reconstruction
dc.subject.enImage alignment and stitching
dc.subject.enCritical speed equation
dc.subject.enYaw marks
dc.subject.enVehicle trajectory
dcterms.sourcetitlePROMET - Traffic&Transportation
dc.description.issueno. 1
dc.description.volumeVol. 28
dc.publisher.nameUniversity of Zagreb
dc.publisher.cityZagreb
dc.identifier.doi000372477200003
dc.identifier.doi10.7307/ptt.v28i1.1752
dc.identifier.elaba20208069


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą