Transporto įmonių konkurencinio pranašumo ir darbuotojų kvalifikacijos sinergija
Date
2016Author
Štaraitė, Eugenija
Čižiūnienė, Kristina
Širvinskas, Romualdas
Metadata
Show full item recordAbstract
Straipsnyje yra nagrinėjami transporto įmonių teikiamų paslaugų konkurencingumo aspektai teoriniu požiūriu. Vienas iš konkurencingumo kriterijų yra darbuotojų kompetencija, kurios efektyviausi didinimo būdai yra darbuotojų mokymas ir valdymas. Įmonės sėkmė priklauso nuo to, kaip ji sugeba suderinti darbuotojų valdymą su strateginiais verslo tikslais. Straipsnyje yra naudojami duomenys gauti kiekybinio tyrimo būdu. Apklausoje dalyvavo transporto studijas Lietuvos kolegijose baigę absolventai, tęsiantys studijas universitete. Tyrimo metu buvo siekiama išsiaiškinti respondentų nuomonę apie įgyta profesinę kompetenciją, teorinių ir praktinių žinių lygį, trūkumus, kurie daugiausia sukelia sunkumų darbe ir lūkesčius, su kuriais respondentai sieja studijas universitete. Therefore, it can be said that the only constantly evolves person can help the company remain competitive in the market of transport services, so between the transport companies’ competitiveness and the quality of staff is a direct link.