Show simple item record

dc.contributor.authorRodionova, Vera
dc.contributor.authorZinkevičiūtė, Virgilija
dc.date.accessioned2023-09-18T16:55:28Z
dc.date.available2023-09-18T16:55:28Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2029-7149
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/118202
dc.description.abstractŠiuo metu transporto įmonėse vyrauja požiūris, kad pagrindinis įmonės veiklos tikslas yra įvykdyti užsakymus mažiausiomis pinigų ir laiko sąnaudomis, tokiu būdu užtikrinant efektyvią įmonės veiklą ir augančius veiklos ekonominius rezultatus. Kokybiškas klientų aptarnavimas ir teigiama klientų patirtis leidžia pasiekti tokių pačių rezultatų, už- tikrinant pastovų lojalių klientų skaičių ir naujų klientų pritraukimą įmonėje. Organizuojant transporto įmonės veiklą, yra svarbu pasirinkti tinkamą įmonės valdymo strategiją, kuri orientuota į klientą, jo poreikius ir lūkesčius. Viena iš naujausių taikomų strategijų yra klientų patirčių valdymas (toliau – CEM, angl. customer experience management), kuri remiasi vartotojo potyriais, jausmais ir emocijomis visų jo kontaktų su įmone metu. Šiame straipsnyje yra pristatyta CEM koncepcija ir jo taikymo ypatumai transporto įmonėse, kurių verslo vykdymas remiasi B2B (verslas verslui) verslo modeliu. Straipsnio tikslas – išanalizuoti CEM taikymo principus palyginant juos su tradiciniais įmonės valdymo metodais ir numatyti CEM teikiamą naudą įmonių veiklos rezultatams.lit
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 157-162
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.source.urihttp://jmk.transportas.vgtu.lt/index.php/tran2017/tran2017/paper/viewFile/140/154
dc.subjectTD04 - Transporto ir logistikos technologijos, transporto rūšių sąveika / Transport and logistics technology, interaction of transport modes
dc.titleKlientų patirčių valdymo taikymo ypatumai transporto įmonėse veikiančiose B2B verslo modeliu
dc.typeStraipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper published in peer-reviewed conference publication
dcterms.references24
dc.type.pubtypeP1d - Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article published in peer-reviewed conference proceedings
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltspecializationsL106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies
dc.subject.ltKlientų patirtis
dc.subject.ltKlientų patirčių valdymas
dc.subject.ltB2B (verslas verslui)
dc.subject.ltKlientų aptarnavimas
dc.subject.ltKlientų aptarnavimo kokybė
dc.subject.ltKlientų lojalumas
dc.subject.ltĮmonės valdymo strategija
dcterms.sourcetitle20-osios jaunujų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminės konferencijos "Transporto inžinerija ir vadyba", vykusios 2017 m. gegužės 12 d. Vilniuje, straipsnių rinkinys = Proceedings of the 20th conference for junior researchers „Science – Future of Lithuania“ „Transport Engineering and Management“ , 12 May 2017, Vilnius, Lithuania
dc.publisher.nameVGTU
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba22783684


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record