Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorKurilova, Julija
dc.contributor.authorKurilov, Jevgenij
dc.contributor.authorMinkevičius, Saulius
dc.date.accessioned2023-09-18T17:00:29Z
dc.date.available2023-09-18T17:00:29Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn0132-2818
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/118848
dc.description.abstractStraipsnio tikslas yra pristatyti personalizuotų mokomųjų scenarijų tinkamumo, priimtinumo ir naudojamumo (t.y. tinkamumo naudoti) vertinimo metodologiją (t. y. modelį ir metodą). Aukštos kokybės mokomuosius scenarijus sudaro mokomieji komponentai (t. y. mokomieji objektai, veiklos ir aplinka), optimizuoti pagal konkrečių besimokančiųjų poreikius, pvz. mokymosi stilius. Straipsnyje optimizuoti mokomieji scenarijai reiškia mokomuosius scenarijus, sudarytus iš komponentų, turinčių aukščiausius tikimybinius tinkamumo rodiklius konkrečių besimokančiųjų atžvilgiu pagal Felder–Silverman mokymosi stilių modelį. Straipsnyje pristatyta personalizuotų mokomųjų scenarijų vertinimo metodologija yra grįsta (1) tikimybiniais tinkamumo rodikliais mokomųjų komponentų tinkamumui konkretiems besimokantiesiems identifikuoti pagal jų mokymosi stilius, ir (2) edukacinių technologijų priimtinumo ir pasitenkinimo modeliu (ETAS-M), grįstu plačiai žinomu vieningos technologijos priimtinumo ir naudojamumo teorijos (UTAUT) modeliu.lit
dc.description.abstractThe paper aims to present a methodology (i.e. model and method) to evaluate suitability, acceptance and use of personalised learning scenarios. High-quality learning scenarios should consist of the learning components (i.e. learning objects, learning activities, and learning environment) optimised to particular students according to their personal needs, e.g. learning styles. In the paper, optimised learning scenarios mean learning scenarios composed of the components having the highest probabilistic suitability indexes to particular students according to Felder–Silverman learning styles model. Personalised learning scenarios evaluation methodology presented in the paper is based on (1) probabilistic suitability indexes to identify learning components suitability to particular students needs according to their learning styles, and (2) Educational Technology Acceptance & Satisfaction Model (ETAS-M) based on well-known Unified Theory on Acceptance and Use of Technology (UTAUT) model.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 45-50
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://doi.org/10.15388/LMR.B.2017.08
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:25739826/datastreams/MAIN/content
dc.subjectIK01 - Informacinės technologijos, ontologinės ir telematikos sistemos / Information technologies, ontological and telematic systems
dc.titlePersonalizuotų mokomųjų scenarijų tinkamumo, priimtinumo ir naudojamumo vertinimas
dc.title.alternativeEvaluation of suitability, acceptance and use of personalised learning scenarios
dc.typeStraipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source
dcterms.licenseCreative Commons – Attribution – 4.0 International
dcterms.references7
dc.type.pubtypeS4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication
dc.contributor.institutionVilniaus universitetas
dc.contributor.institutionVilniaus universitetas Vilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyFundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences
dc.subject.researchfieldT 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.ltspecializationsL106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies
dc.subject.ltpersonalizuoti mokomieji scenarijai
dc.subject.ltvertinimas
dc.subject.lttikimybiniai tinkamumo rodikliai
dc.subject.ltpriimtinumas
dc.subject.ltnaudojamumas
dc.subject.ltUTAUT modelis
dc.subject.ltmokomieji komponentai
dc.subject.enpersonalised learning scenarios
dc.subject.enevaluation, probabilistic suitability indexes
dc.subject.enacceptance and use
dc.subject.enUTAUT model
dc.subject.enlearning components
dcterms.sourcetitleLietuvos matematikos rinkinys. Ser. B
dc.description.volumeT. 58
dc.publisher.nameMatematikos ir informatikos institutas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.15388/LMR.B.2017.08
dc.identifier.elaba25739826


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą