Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorČernevičiūtė, Jūratė
dc.date.accessioned2023-09-18T17:01:46Z
dc.date.available2023-09-18T17:01:46Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000016402
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/119104
dc.format.extentp. 335-341
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.titleFrom culture "nationalization" to consumer culture post-moderrnization
dc.typeStraipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper published in peer-reviewed conference publication
dcterms.references21
dc.type.pubtypeP1d - Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article published in peer-reviewed conference proceedings
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyHumanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button
dc.subject.researchfieldS 005 - Sociologija / Sociology
dcterms.sourcetitleMan-History-Values III as philosophical, social, cultural, politological, historical and pedagogical phenomenon : proceedings of the International Scientific Conference held on 25/9 - 26/9 2006 / University of Ostrava, Technical University of Ostrava
dc.publisher.nameREPRONIS
dc.publisher.cityOstrava
dc.identifier.elaba3816554


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą