Geležinkelio cisternos pakrovimo / iškrovimo dangtis
Abstract
Išradimas priklauso aplinkos apsaugos įrenginių sričiai. Geležinkelio cisternos pakrovimo/iškrovimo dangtis susideda iš apskrito kūginio korpuso, apatinės geležinkelio cisternos produkto iškrovimo sklendės atidarymo angos, LOJ surinkimo angos, produkto lygio matavimo angos, produkto pakrovimo angos, vakuuminio vožtuvo bei rankenų. Geležinkelio cisternos pakrovimo/iškrovimo dangtis yra universalus įrenginys skirtas sumažinti lakiųjų organinių junginių (LOJ) emisiją į atmosferą geležinkelių cisternų pakrovimo/iškrovimo operacijų metu. Jis gali būti naudojamas naftos perdirbimo įmonėse, naftos terminaluose, skystų trąšų terminaluose bei kituose objektuose kur vyksta geležinkelio cisternų pakrovimo/iškrovimo operacijos. The present invention relates generally to the field of environmental protection mechanisms. Loading/unloading cap is a universal mechanism for decrease of volatile organic carbons (VOCs) emission into the natural environment during railroad tanker c ars loading/unloading operations. This invention can be used in refinery, oil terminals, liquid fertilizer and chemical products terminal and et al. objects where loading/unloading operations into/from railroad tanker cars take place. Loading/unloadi ng cap for railroad tanker cars have circular conical body, bottom railroad tanker car valve opening hole for product unloading, VOCs collect hole, product level in railroad tanker car measurement hole, product loading in railroad tanker car hole and vacuum valve and handles.