Show simple item record

dc.contributor.authorBartulis, Vilius
dc.contributor.authorKibickij, Jevgenij
dc.contributor.authorRimkus, Alfredas
dc.contributor.authorMelaika, Mindaugas
dc.date.accessioned2023-09-18T17:02:50Z
dc.date.available2023-09-18T17:02:50Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2029-9303
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/119282
dc.description.abstractStraipsnyje pateikti „Nissan Qashqai HR16DE” variklio energetinių ir ekologinių rodiklių pokyčio tyrimai, benziną pakeitus suslėgtomis gamtinėmis dujomis (SGD). Suslėgtų gamtinių dujų panaudojimo vidaus degimo variklyje efektyvumas analizuojamas atliekant eksperimentinius tyrimus bei naudojant skaitinę modeliavimo programą „AVL Boost”. Gauti tyrimų rezultatai rodo, kad varikliui veikiant SGD degalais sumažėja jo galia, lyginamosios degalų sąnaudos, išmetamųjų dujų temperatūra, azoto oksidų (NOx), angliavandenilių (CH), anglies oksidų (CO), anglies dioksido (CO2) koncentracija deginiuose, bei padidėja variklio naudingumo koeficientas.lit
dc.description.abstractThis paper presents the Nissan Qashqai HR16DE engine efficient and ecological indices when replacing gasoline fuel with compressed natural gas (CNG). The effectiveness of compressed natural gas use in the internal combustion engine was analyzed during the experimental studies and using a numerical simulation software AVL Boost. The obtained results indicate that the engine running on CNG fuel achieve lower power, brake specific fuel consumption, exhaust gas temperature, nitrous oxides (NOx), hydrocarbons (HC), carbon monoxide (CO), carbon dioxide (CO2) concentration in the exhaust gases and has an increased engine efficiency.eng
dc.format.extentp. 88-94
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttp://www.ktk.lt/assets/Uploads/zurnalas-2017-new.pdf
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:24886401/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:24886401/datastreams/COVER/content
dc.subjectTD01 - Energiją ir aplinką tausojančios transporto priemonės / Energy saving and environment-friendly transport means
dc.titleGamtinių dujų ir benzino naudojimo kibirkštinio uždegimo variklyje efektyvumo tyrimas
dc.title.alternativeResearch of natural gas and gasoline use efficiency in spark-ignition engine
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references11
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltspecializationsL106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies
dc.subject.ltVidaus degimo variklis
dc.subject.ltSuslėgtos gamtinės dujos
dc.subject.ltVariklio galia
dc.subject.ltTeršalų emisija
dc.subject.enInternal combustion engine
dc.subject.enCompressed natural gas
dc.subject.enEngine power
dc.subject.enExhaust gas emissions
dcterms.sourcetitleInžinerinės ir edukacinės technologijos = Engineering and educational technologies
dc.description.issueNr. 1
dc.publisher.nameKauno technikos kolegija
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba24886401


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record