Show simple item record

dc.contributor.authorRimkus, Alfredas
dc.contributor.authorŠčerbuk, Aleksandr Robert
dc.contributor.authorMelaika, Mindaugas
dc.date.accessioned2023-09-18T17:05:45Z
dc.date.available2023-09-18T17:05:45Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2029-9303
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/119396
dc.description.abstractŠiame tyrime nagrinėjamas antros kartos biodyzelino (NexBTL) ir dyzelino mišinių naudojimo slėginio uždegimo varikliuose energetinis ir ekologinis efektyvumas ir šie rodikliai lyginami su rodikliais, gautais naudojant degalus, kurie atitinka galiojantį degalų standartą. Straipsnyje pateikta biodyzelino rūšių apžvalga bei pagrindinės sąlygos nulėmusios biodyzelino vystymosi raidą. Aprašyta tyrimo metodika bei bandymo rezultatai naudojant įvairius dyzelino ir II kartos biodyzelino mišinius ir keičiant deginių recirkuliacijos (EGR) intensyvumą. Nustatyta, kad degalų mišinyje didinant NexBTL koncentraciją gerėja variklio energetiniai ir ekologiniai rodikliai. Ištirta EGR įtaka variklio rodikliams.lit
dc.description.abstractThis paper presents research of compression ignition engine efficient and ecological parameters using the second generation biodiesel (NexBTL) and diesel mixtures and these parameters are compared with indicators which are obtained using fuels, which meet the fuel standards. In the paper the overview of biodiesel is presented and also main condintions, which influenced the development of biodiesel process are described. The research methodology and research results are presented when different diesel and II generation biodiesel fuel mixtures and different exhaust gas recirculation (EGR) intensities were used. It was determined that increasing NexBTL concentration in fuel mixture, engine efficient and ecological parameters improve. The influence of EGR for the engine indicators was also researched.eng
dc.format.extentp. 95-100
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttp://www.ktk.lt/assets/Uploads/zurnalas-2017-new.pdf
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:24946336/datastreams/MAIN/content
dc.subjectTD01 - Energiją ir aplinką tausojančios transporto priemonės / Energy saving and environment-friendly transport means
dc.titleAntros kartos biodyzelino ir dyzelino mišinių naudojimo slėginio uždegimo varikliuose efektyvumo tyrimas
dc.title.alternativeResearch of a second generation biodiesel and diesel mixtures’ efficiency in compression ignition engines
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.accessRightsPadėka. Straipsnyje atlikti tyrimo rezultatai gauti naudojant AVL BOOST vidaus degimo variklių modeliavimo programą, įsigyta pasirašius bendradarbiavimo sutartį tarp AVL Advanced Simulation Technologies ir VGTU Transporto inžinerijos fakulteto.
dcterms.references9
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 009 - Mechanikos inžinerija / Mechanical enginering
dc.subject.ltspecializationsL106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies
dc.subject.ltSlėginio uždegimo variklis
dc.subject.ltAntros kartos biodyzelinas
dc.subject.ltNexBTL
dc.subject.ltAVL BOOST
dc.subject.enCompression ignition engine
dc.subject.enSecond generation biodiesel
dc.subject.enNexBTL
dc.subject.enAVL BOOST
dcterms.sourcetitleInžinerinės ir edukacinės technologijos = Engineering and educational technologies
dc.description.issueNr. 1
dc.publisher.nameKauno technikos kolegija
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba24946336


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record