Show simple item record

dc.contributor.authorŽaptorius, Jonas
dc.date.accessioned2023-09-18T17:05:51Z
dc.date.available2023-09-18T17:05:51Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn0235-7186
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000016507
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/119468
dc.description.abstractApžvelgiami ankstyvųjų ir šiuolaikinių motyvavimo teorijų ypatumai, nustatyta, kad motyvavimas, atsižvelgus į tai, kokiais būdais jis yra taikomas, – tai jėga, kuri veikia žmonių (darbuotojų) vidines ir išorines savybes, turi įtakos jų elgsenai. Žymima, kad yra daugybė motyvavimo priemonių bei skatinimo formų ir ne visais atvejais gali būti taikomos tos pačios paskatos, jų pasirinkimas priklauso nuo kompanijos darbo specifikos, vidaus taisyklių, darbuotojų tarpusavio bendradarbiavimo santykių ir kitų veiksnių. Anketavimo pagalba išnagrinėta personalo motyvavimo svarba. Išanalizuoti taikomi materialinio ir nematerialinio skatinimo (darbuotojų tarpusavio santykiai ir santykiai su vadovybe) būdai, nustatyti darbuotojų skatinimo reikšmės organizacijai teoriniai aspektai bei įvertintos pagrindinės skatinimo rūšys, priemonės ir ypatybės; sukurtas darbo užmokesčio sistemos modelis, kurį savo veikloje galėtų panaudoti Lietuvos įmonės.lit
dc.description.abstractAccording to the Lithuanian and foreign economists as well as management specialists, it has been determined that motivation exerts power on inner and exterior features of people (the personnel), stimulating their behaviour, setting its forms, ways, intensity and terms. There are no universal stimulating forms used,and their effect on the personnel is conditioned by the specificity of the companies’ rules, the intercommunication of the contributors and so on. After the motivation research of the personnel of the Triumph lingerie shops, which was carried out using a questionnaire, the acceptable and unacceptable means for the personnel motivation were analysed. Both material (e. g. bonuses) and immaterial forms (such as good interrelations with colleagues and the administration) of incentives were studied, theoretical aspects of the importance of stimulation for the company were determined, the main types of incentives were assessed as well as the model of payment system, which could be applicable by the companies in Lithuania, was developed.eng
dc.format.extentp. 105-117
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyTOC Premier
dc.relation.isreferencedbySociological Abstracts
dc.relation.isreferencedbySocIndex
dc.relation.isreferencedbyThe Philosopher's Index
dc.relation.isreferencedbyCurrent Abstracts
dc.relation.isreferencedbySocINDEX with Full Text
dc.relation.isreferencedbyCEEOL – Central and Eastern European Online Library
dc.source.urihttp://mokslozurnalai.lmaleidykla.lt/publ/0235-7186/2007/4/105-117.pdf
dc.titleDarbuotojų motyvavimo sistemos kūrimas ir jos teorinė analizė
dc.title.alternativeCreation of the personnel motivation system and its theoretical analysis
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references15
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 005 - Sociologija / Sociology
dc.subject.ltMotyvavimas
dc.subject.ltSocializacija
dc.subject.ltVerbavimas
dc.subject.ltIntencija
dc.subject.ltPaskata
dc.subject.ltHierarchinis ryšys
dc.subject.enMotivation
dc.subject.enSocialization
dc.subject.enRecruitment
dc.subject.enIntention
dc.subject.enIncentive
dc.subject.enHierarchical relation
dcterms.sourcetitleFilosofija. Sociologija
dc.description.issuenr. 4
dc.description.volumeT. 18
dc.publisher.nameLietuvos mokslų akademijos leidykla
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doiLBT02-000027338
dc.identifier.elaba3818625


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record