• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Darbuotojų motyvavimo sistemos kūrimas ir jos teorinė analizė

Thumbnail
Data
2007
Autorius
Žaptorius, Jonas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Apžvelgiami ankstyvųjų ir šiuolaikinių motyvavimo teorijų ypatumai, nustatyta, kad motyvavimas, atsižvelgus į tai, kokiais būdais jis yra taikomas, – tai jėga, kuri veikia žmonių (darbuotojų) vidines ir išorines savybes, turi įtakos jų elgsenai. Žymima, kad yra daugybė motyvavimo priemonių bei skatinimo formų ir ne visais atvejais gali būti taikomos tos pačios paskatos, jų pasirinkimas priklauso nuo kompanijos darbo specifikos, vidaus taisyklių, darbuotojų tarpusavio bendradarbiavimo santykių ir kitų veiksnių. Anketavimo pagalba išnagrinėta personalo motyvavimo svarba. Išanalizuoti taikomi materialinio ir nematerialinio skatinimo (darbuotojų tarpusavio santykiai ir santykiai su vadovybe) būdai, nustatyti darbuotojų skatinimo reikšmės organizacijai teoriniai aspektai bei įvertintos pagrindinės skatinimo rūšys, priemonės ir ypatybės; sukurtas darbo užmokesčio sistemos modelis, kurį savo veikloje galėtų panaudoti Lietuvos įmonės.
 
According to the Lithuanian and foreign economists as well as management specialists, it has been determined that motivation exerts power on inner and exterior features of people (the personnel), stimulating their behaviour, setting its forms, ways, intensity and terms. There are no universal stimulating forms used,and their effect on the personnel is conditioned by the specificity of the companies’ rules, the intercommunication of the contributors and so on. After the motivation research of the personnel of the Triumph lingerie shops, which was carried out using a questionnaire, the acceptable and unacceptable means for the personnel motivation were analysed. Both material (e. g. bonuses) and immaterial forms (such as good interrelations with colleagues and the administration) of incentives were studied, theoretical aspects of the importance of stimulation for the company were determined, the main types of incentives were assessed as well as the model of payment system, which could be applicable by the companies in Lithuania, was developed.
 
Paskelbimo data (metai)
2007
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/119468
Kolekcijos
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources [8559]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis