Show simple item record

dc.contributor.authorŽilėnaitė, Sigutė
dc.date.accessioned2023-09-18T17:06:25Z
dc.date.available2023-09-18T17:06:25Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn2029-2341
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/119674
dc.description.abstractTinkliniai arkiniai tiltai – tai XX a. viduryje atsiradusi nauja konstrukcinė tilto forma, apibūdinama mažiausiai dviem eilėmis pasvirusių pakabų, prasilenkiančių viena su kita. Dėl kryžminio pakabų tinklelio arkoje ir standumo sijoje pasireiškia apie 10 kartų mažesni lenkimo momentai nei tradiciniame arkiniame tilte su vertikaliomis pakabomis. Taip pat dėl pasvirusių pakabų tokių tiltų arkos skaičiuojamasis ilgis yra mažesnis nei tradicinių. Pažymėtina, kad tinklelio racionalaus kampo bei kitų komponuojamųjų parametrų paieškos spektras daugelyje tyrimų apima tik automobilių ar geležinkelio eismo paskirties tinklinius arkinius tiltus. Šiame straipsnyje pateikta plieninių tinklinių arkinių pėsčiųjų tiltų elgsenos analizė ir pakabų tinklo geometrinių parametrų paieška.lit
dc.description.abstractNetwork arch bridges as a new structural form were invented in the middle of 21st century, describing the row of hangers which intersect each other two or more times. The bending moments in the arch and grinder are approximately ten times smaller due to network hangers arrangement. Additionally, an arch buckling length is smaller comparing with traditional vertical hangers, due to the slope of hangers in the network. However, the search pattern of the net rational angle, other composite parameters, and strain-strain state includes only automotive and rail traffic network arched bridges. This paper presents a geometric analysis of the behaviour of network arch pedestrian steel bridges and geometrical parameters of hangers net.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 1-6
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyGale's Academic OneFile
dc.relation.isreferencedbyDOAJ
dc.relation.isreferencedbyICONDA
dc.relation.isreferencedbyTOC Premier
dc.relation.isreferencedbyAcademic Search Complete
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/mla.2018.2548
dc.titlePlieninių tinklinių arkinių pėsčiųjų tiltų tinklelio lyginamoji analizė
dc.title.alternativeComparative net analysis of the pedestrian steel network arch bridges
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references12
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyStatybos fakultetas / Faculty of Civil Engineering
dc.subject.researchfieldT 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsSD0101 - Pažangios statinių konstrukcijos / Smart building structures
dc.subject.ltspecializationsL104 - Nauji gamybos procesai, medžiagos ir technologijos / New production processes, materials and technologies
dc.subject.ltpėsčiųjų plieninis tiltas
dc.subject.lttinklinė arka
dc.subject.ltskaitinė elgsenos analizė
dc.subject.ltkomponuojamieji parametrai.
dc.subject.enbehaviour
dc.subject.engeometric parameters
dc.subject.enpedestrian bridge
dc.subject.ennumerical analysis
dc.subject.ennetwork arch
dcterms.sourcetitleMokslas – Lietuvos ateitis: Statybos inžinerija - 2018 = Science – future of Lithuania: Civil engineering - 2018
dc.description.volumevol. 10
dc.publisher.nameVGTU leidykla Technika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/mla.2018.2548
dc.identifier.elaba33417488


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record