Show simple item record

dc.contributor.authorŠliogerienė, Jolita
dc.contributor.authorSuchanova, Jelena
dc.date.accessioned2023-09-18T17:12:57Z
dc.date.available2023-09-18T17:12:57Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.issn1392-3137
dc.identifier.other(BIS)MRU02-000003921
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/120796
dc.description.abstractStraipsnyje pateikiama išsami informacija apie užsienio kalbos specialiems tikslams mokymosi strategijas, supažindinama su atliktais tyrimais. Nagrinėjamos užsienio kalbos žodyno mokymosi strategijos, pateiktos kelios jų klasifikacijos. Remiantis gautais tyrimo duomenimis galima spręsti, kokios strategijos yra populiariausios tarp 4 Lietuvos universitetų studentų: žodyno naudojimas, naujų žodžių išmokimas pagal sekciją vadovėlyje, tai reiškia, kad studentai paviršutiniškai mokosi naujos leksikos. Straipsnyje siūlomi keli būdai mokytis specialybės leksikos. Autorės daro statistiškai pagrįstą išvadą, kad dėstytojo vaidmuo yra svarbus ugdant metakognityvinius įgūdžius per svetimosios kalbos paskaitas nekalbinėse aukštosiose mokyklose. Atradimo ir apibendrinimo ar konsolidacijos metakognityvinės strategijos yra populiaresnės tarp vyresnių kursų studentų. Tai leidžia daryti išvadą, kad studentai, įgiję daugiau mokymosi įgūdžių ir pritaikę keletą mokymosi metodų, gali pereiti į aukštesnę svetimos kalbos vartojimo pakopą – nuo kognityvinių mokymosi strategijų prie metakognityvinių.lit
dc.format.extentp. 77-82
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.relation.isreferencedbyRILM Abstracts of Music Literature
dc.titleMetakognityvinių įgūdžių ugdymo būtinybė aukštosiose mokyklose
dc.title.alternativeMetakognityvinių įgūdžių ugdymo būtinybė aukštosiose mokyklose
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references10
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionMykolo Romerio universitetas
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.ltMetakognytiviniai įgūdžiai
dc.subject.enMetacognitive skills
dcterms.sourcetitleTiltai : humanitariniai ir socialiniai mokslai
dc.description.issueNr. 3(23)
dc.publisher.nameKlaipėdos universitetas
dc.publisher.cityKlaipėda
dc.identifier.elaba2795112


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record