Show simple item record

dc.contributor.authorJuškienė, Regina
dc.contributor.authorVelička, Aleksandras
dc.date.accessioned2023-09-18T17:14:16Z
dc.date.available2023-09-18T17:14:16Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn1822-430X
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000017441
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/121066
dc.description.abstractTiriant mokymo procesą, jo logiką ir struktūrą, aiškėja šio sudėtingo dalyko bendrasis vaizdas. Tyrimo rezultatai įtikina, kad mokymo proceso negalima įsivaizduoti vien kaip žinių perteikimo. Tyrimas leidžia atskleisti mokymo procesą, sąlygas, kurios gali turėti įtaką mokomajam procesui. Tyrimo metu nustatytos mokymo proceso sąsajos, būdai, padedantys mokymo proceso turinį paversti individualiu žinojimu ir mokėjimu. Glotoedukologija, kaip pedagoginė disciplina, yra susijusi su didaktika, t. y. mokymo teorija. Pedagoginėje literatūroje mokymas apibūdinamas kaip pedagoginis procesas, per kurį mokytojo pastangomis subjektas įgyja žinių, mokėjimų ir įgūdžių. Tuo pačiu metu plečiasi žmogaus pažintinės galimybės, ugdomos asmenybės pažiūros, įsitikinimai. Psichologijos ir pedagogikos požiūriu yra svarbu išnagrinėti, kokie dėsningumai yra ypač reikšmingi, sėkmingai perimant mokslo žinias. Mokytis reiškia ne vien tik įgyti žinių, jas įsiminti ir įsisąmoninti, bet taip pat įgytus įgūdžius pritaikyti mokymosi procese, darbinėje veikloje. Mokymąsi galima realizuoti tik laikantis mokymo didaktikos principų.lit
dc.description.abstractAs a pedagogical discipline glotoeducology is related to didactics, i. e. teaching theory. Three concepts of didactics are being distinguished: teaching, teaching principles and types of teaching activity. The authors limited themselves in their paper on one of them, namely: teaching principles that determine the usage of teaching regularities in the course of implementation of the objectives of teaching and education. The article also provides analysis of interaction of linguodidactical principles with general didactical principles, the impact thereof to teaching of foreign languages.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 40-46
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.relation.isreferencedbySocINDEX with Full Text
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/1822-430X.2008.16.2.40-46
dc.titlePagrindiniai bendrieji didaktiniai glotoedukologijos teorijos ir praktikos principai
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references10
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyHumanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button
dc.subject.researchfieldH 004 - Filologija / Philology
dc.subject.ltDidaktika
dc.subject.ltSpecialieji glotoedukologijos principai
dc.subject.ltPedagoginė patirtis
dc.subject.ltSąmoningumas
dc.subject.ltNuoseklumas
dc.subject.ltSunkumų suskirstymas
dc.subject.ltLingvodidaktika
dc.subject.enDidactics
dc.subject.enSpecial principles of glotoeducology
dc.subject.enEdagogical experience
dc.subject.enConsciousness
dc.subject.enConsistency
dc.subject.enGradation of difficulties
dc.subject.enLinguodidactics
dcterms.sourcetitleSantalka : Filologija. Edukologija
dc.description.issueno. 2
dc.description.volumeVol. 16
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/1822-430X.2008.16.2.40-46
dc.identifier.elaba3837101


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record