Tarptautinis verslas: tarptautinės vadybos įvadas
Date
2008Author
Melnikas, Borisas
Chlivickas, Eugenijus
Jakubavičius, Artūras
Lobanova, Liudmila
Pipirienė, Vida
Burinskienė, Aurelija
Metadata
Show full item recordAbstract
Vadovėlyje nagrinėjamos šiuolaikiniam tarptautiniam verslui ir jo raidai būdingos problemos ir aktualijos. Daugiausia dėmesio yra skiriama tarptautinio verslo sampratai, globalizacijos bei žiniomis grįstos visuomenės ir žinių ekonomikos kūrimosi sąlygomis pasireiškiančioms tarptautinio verslo raidos tendencijoms, taip pat šiuolaikiniams požiūriams į tarptautinę vadybą bei į jos tobulinimo perspektyvas. Parodytas inovacijų ir technologijų pažangos vaidmuo, atskleistos inovacijų skatinimo galimybės, panaudotinos plėtojant tarptautinį verslą. Parodytos galimybės taikyti įvairias marketingo, taip pat žmoniškųjų išteklių vadybos bei komunikacijų priemones atsižvelgiant į tarptautinio verslo plėtros reikmes, aptarti nauji tarptautiniame versle atsirandantys iššūkiai, kuriuos sąlygoja Europos Sąjungos tolesnės raidos perspektyva. Vadovėlis skirtas ekonomikos, vadybos, inžinerijos studijų studentams.