Show simple item record

dc.contributor.authorRimkus, Alfredas
dc.contributor.authorVaicekauskas, Airidas
dc.contributor.authorSvirka, Arvydas
dc.date.accessioned2023-09-18T17:22:20Z
dc.date.available2023-09-18T17:22:20Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn2029-9303
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/122492
dc.description.abstractTyrime nagrinėjami slėginio uždegimo variklio, veikiančių pirmos kartos biodyzelino – rapsų metilo esterio (RME) ir antros kartos biodyzelino – hidrintų augalinių aliejų (HVO) bei dyzelino mišiniais ekologiniai ir energetiniai rodikliai. I ir II kartos biodyzelino bei jų mišinių koncentracija degaluose siekė iki 30 %. Specializuotoje laboratorijoje atlikti degalų fizikinių – cheminių savybių tyrimai. Stendiniams variklio rodiklių tyrimams panaudotas variklio apkrovos stendas. Šiame straipsnyje pateikta tyrimo metodika, bandymo rezultatai ir jų analizė varikliui veikiant įvairiais biodyzelino bei dyzelino mišinius. Nustatyta, kad, dyzeliną maišant su HVO, sumažėja šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekis, nepilno degimo produktų koncentracija, taip pat sumažėja NOx koncentracija. RME padidina NOx emisiją.lit
dc.description.abstractThis research is the analysis of ecological and energetic parameters of compression ignition engines working on first generation biodiesel – Rapeseed Oil Methyl Esters (RME), second generation biodiesel – Hydro treated Vegetable Oil (HVO) and diesel mixtures. the concentration of I and II generation biodiesel in mixtures of fuel amounted to 30%. Physical and chemical properties of the fuels used in the research have been analyzed in a specialized laboratory. To indicate engine parameters engine load stand was used. This paper shows research methodic, results of the tests and their analysis using different biodiesel and diesel mixtures. Analysis shows that mixing diesel with HVO decreases greenhouse gases, incomplete combustion products concentration, also NOx concentration decreases. NOx emissions increases using RME mixtures.eng
dc.format.extentp. 65-71
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttps://www.ktk.lt/uploads/8415841b-daa7-4328-aebe-9fc29ebc810f/2018_1.pdf
dc.titleSlėginio uždegimo variklių, veikiančių pirmos bei antros kartos biodyzelino ir dyzelino mišiniais, eksploatacinių rodiklių tyrimas
dc.title.alternativeResearch of a first and second generation biodiesel and diesel mixtures’ efficiency in compression ignition engines
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references10
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija
dc.contributor.institutionVilniaus technologijų ir dizaino kolegija
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.researchfieldT 004 - Aplinkos inžinerija / Environmental engineering
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsTD0202 - Aplinką tausojantis transportas / Environment-friendly transport
dc.subject.ltspecializationsL106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies
dc.subject.ltslėginio uždegimo variklis
dc.subject.ltbiodyzelinas
dc.subject.ltenergetiniai rodikliai
dc.subject.ltekologiniai rodikliai
dc.subject.encompression-ignition engine
dc.subject.enbiodiesel
dc.subject.enefficiency
dc.subject.enecological indicators.
dcterms.sourcetitleInžinerinės ir edukacinės technologijos = Engineering and educational technologies
dc.description.issueNr. 1(11)
dc.publisher.nameKauno technikos kolegija
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba30805998


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record