Show simple item record

dc.contributor.authorMeškėnas, Adas
dc.contributor.authorKirliauskaitė, Eglė
dc.date.accessioned2023-09-18T17:22:32Z
dc.date.available2023-09-18T17:22:32Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn2029-4999
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/122534
dc.description.abstractIdėjos, motyvacija, tarpdiscipliniškumas – tai žodžiai, bene dažniausiai skambėję kalbantis su Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) inovacijų ir kūrybiškumo centro „LinkMenų fabrikas“ direktoriumi Adu Meškėnu. Būtent tai, pašnekovo manymu, yra būtina sėkmės sąlyga. Ir, panašu, kad VGTU „LinkMenų fabriko“ komanda nestokoja nė vieno iš šių elementų – čia nuolat kuriami nauji projektai, generuojamos kitokios, kartais net pasauliniu mastu nuskambančios idėjos, tačiau nepamirštamas ir žaidimo elementas. „Jei mokslą ir mokymąsi iš dalies priimsi kaip žaidimą, o ne pareigą, tai visas procesas iš karto pasirodys daug lengvesnis ir malonesnis“, – neabejoja A. Meškėnas, įsitikinęs, kad mokslą reikia padaryti suprantamą ir įdomų platesnei visuomenės daliai.lit
dc.description.abstractIdeas, motivation, interdisciplinarity are the key words in conversation with Adas Meškėnas, Director of the Innovation and Creativity Centre “LinkMenų Fabrikas” at Vilnius Gediminas Technical University (VGTU). He thinks that these are the main conditions for success. It seems that the team of VGTU’s “LinkMenų Fabrikas” has all of them: they constantly initiate new projects and generate new ideas that spread over the world, and they never forget the importance of play. “If one, at least partially, takes science, education, work and learning as a form of play, not an obligation, then the whole process will be much easier and more enjoyable,” A. Meškėnas is convinced that we should make science more understandable and interesting for a wider audience.eng
dc.format.extentp. 6-9
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.source.urihttps://www.vgtu.lt/files/2724/136/6/16_0/Sapere%20Aude%202018%20ruduo%20Nr.2.pdf
dc.titleŽaidimas moksle – rimtas reikalas
dc.title.alternativePlaying at work – a serious thing
dc.typeStraipsnis mokslo, meno populiarinimo leidinyje / Article in science, art promotion publication
dcterms.accessRightsSantr, angl. k. p. 56
dcterms.references0
dc.type.pubtypeS6 - Straipsnis mokslo, meno populiarinimo leidinyje / Article in science, art promotion publication
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVilniaus Gedimino technikos universitetas / Vilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsEV05 - Kūrybinės industrijos skaitmeninės visuomenės plėtrai / Creative industries for digital society development
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltidėjos
dc.subject.ltmotyvacija
dc.subject.lttarpdiscipliniškumas
dc.subject.ltkūrybiškumas
dc.subject.ltLinkmenų fabrikas
dc.subject.enideas
dc.subject.enmotivation
dc.subject.eninterdisciplinarity
dc.subject.encreativity
dc.subject.enLinkMenų Factory
dcterms.sourcetitleSapere Aude
dc.description.issueNr. 2(17)
dc.publisher.nameVGTU
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba34011598


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record